Snap het niet (gewicht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pytje

Snap het niet (gewicht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 21:20

Goed, dit is niet het grootste probleem van de wereld, maar toch. De laatste tijd zegt de weegschaal (van ons thuis, bij mn vriend weer anders) dat ik zwaarder ben geworden. Maar... ik pas nog steeds dezelfde kleren, heb verder niks veranderd aan mn voeding. (zie er ook niet echt anders uit, voor mn gevoel wel, maar dat is waarsch doordat wat die lettertjes me vertellen). Dus.. is onze weegschaal kapot (het verschilt 3kg met die van mn vriend, daar ben ik 3 kg lichter) of klop ik niet? Zou mn gewicht graag weer op het oude krijgen namelijk.

shera

Re: Snap het niet (gewicht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:22

moet je ongesteld worden? onder invloed van hormonen kun je vocht vasthouden en dus aankomen Knipoog verdwijnt vanzelf weer!

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:22

staat hij wel op 0 als je eraf bent? dat kun je geloof ik instellen bij de meeste

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:23

En weeg je je wel in je naakie? Vork

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 21:25

@shera. nee, pas over een week ofzo. maar het is niet schommelend gewicht. (zou wel mooi zijn als het slechts vocht zou zijn).
@sasjaa. het is een electrische, en die kun je niet veranderen. was ook fijn geweest haha. (beide zijn electrisch trouwens).

@debortje: jep

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:29

wij hebben ook een electische maar volgens mij kan je die wel veranderen!

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 21:35

ow. hmm, dit is al electrische nummer zoveel. De vorige gaf opeens 3 kg te licht aan. Van de een op de andere dag. Die bleek dus (ook) stuk te zijn.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:41

Ben je niet gewoon wat gespierder geworden? Zou heel goed kunnen als je wel zwaarder bent geworden mar niet dikker.

Waarom zou je op je oude gewicht willen als je je kleding nog past? Het zijn maar nummertjes. Zou me er geen zorgen om maken.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 21:49

gespierder zou misschien wel kunnen. Het is meer psychisch om op het oude uit te komen, voel me wat zwaarder/dikker doordat die nummertjes wat anders zeggen. ik heb echt al jaren dezelfde broekmaat, maar ben in de loop der jaren toch zwaarder geworden (wie niet). Terwijl de broeken dus wel hetzelfde zitten. hmpf haha

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:51

Hele simpele oplossing: Weegschaal de deur uit Haha!

Wanneer je je broeken niet meer dicht krijgt weet je dat je wat beter moet opletten met eten. Heb je geen weegschaal voor nodig om dat te vertellen Clown .

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:53

IcePrincess schreef:
Hele simpele oplossing: Weegschaal de deur uit Haha!

Wanneer je je broeken niet meer dicht krijgt weet je dat je wat beter moet opletten met eten. Heb je geen weegschaal voor nodig om dat te vertellen Clown .

Dat doe ik dus ook altijd Haha!

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:53

Bijna elke weegschaal geeft een ander gewicht ik zou zeggen pak lekker het laagste gewicht Haha!

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:54

idd die weegschaal de deur uit Clown hij zal het vast niet meer goed doen Tong uitsteken
ik had het laats ook hoor , stond op de weegschaal en was in 1x 6 kilo lichter !
dus ik denk dat kan nooit ( al had ik dat wel graag gewild haha Vork ) dus ik er weer op staan was ik weer me normale gewicht Cool

die van ons deugt dus ook niet egt meer Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:57

's Ochtends en 's avonds wegen kan ook nogal een verschil zijn he... Weeg je je wel altijd op hetzelfde moment?

Maar weegschaal de deur uit is nog altijd de beste oplossing voor dit soort issues ja Haha!

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 21:58

hmm, dan lijkt het me fijn dat die van ons kapot is. Op die van mn vriend was ik nog wel hetzelfde als eerst.

Maar stel nou, dat de weegschaal niet stuk is. Hoe zou het dan kunnen komen dat ik opeens zwaarder word, zonder dat er iets anders is?

@nouks: ja, weeg me altijd net na het opstaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 22:00

Zwaarder worden zonder dat er iets anders wordt: meestal hormoonschommelingen of vet omzetten in spierweefsel.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 22:04

hoe erg kunnen/gaan hormonen nog schommelen als je aan de pil bent (al een aantal jaar)?
spieren erbij, zou ook nog wel kunnen. Ben de laatste tijd 2-3 keer inde week aan het roeien geweest. maar nu niet meer.

Cuddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 22:07

Ik zou gewoon alleen nog maar op die van mn vriend gaan staan, als die 3 kilo lichter aangaf Clown hihi

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:15

het verschilt ook heel erg per weegschaal he en vooral als je een elektrische hebt. meis ik zou je pas echt zorgen gaan maken als je niet meer in je kleren past.

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 21:04

Het wisselt inderdaad heel erg per weegschaal. Hoeft er geen eens één van beide stuk te zijn, maar er zit vaak een paar kilo verschil tussen.

Wat naast het tijdstip en de kledij wil helpen is de plaats waar de weegschaal staat.
Soms verschilt het zelfs met dezelfde weegschaal al op bepaalde plaatsen Knipoog

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 21:28

hu? hoe kan dat dan?

De batterijen van de onze zijn leeg, dus dat scheelt weer haha. Dank jullie in elk geval voor de opties!