Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pem schreef:eet je wel goed??
misschien toch eens voorleggen aan de huisarts.. die kan je vast wel helpen
succes
ikke20 schreef:als je snel en veel bent afgvallen krijg je het ook sneller koud. ik heb het laatste week ook erg koud.vooral m handen en voeten.
Cootjuh schreef:Heb je je nagels misschien kort afgeknipt? of bijt je erop?
Je nagels zijn een belangrijke bron voor de warmteregeling in je lichaam. Misschien werkt een handen en voeten badje?
Succes ermee
SONY schreef:Cootjuh schreef:Heb je je nagels misschien kort afgeknipt? of bijt je erop?
Je nagels zijn een belangrijke bron voor de warmteregeling in je lichaam. Misschien werkt een handen en voeten badje?
Succes ermee
Ahhhh ik ben een nagelbijter dat verklaart waarom ik het altijd koud heb...
moonsparkle schreef:Ik snap niet goed wat het met nagels te maken heefthoe kan dat nou helpen?
Sven002 schreef:Zomer of winter, ik heb het altijd koud!
Wanneer in de zomer iedereen om 02.00 snachts lekker buiten zit in zijn zwemkleding en er van aan het genieten is dat het weer afkoeld zit ik weer met een lange broek en vest aan..
Mijn voeten en handen zijn net ijsklompjes! Ik slaap onder veel dekens en draag veel lagen kleding!
Als ik onder de douche sta voer ik de tempratuur iedere x wat op en dan heb ik het nog niet warm maar dan is mijn huid helemaal rood omdat dat die haast aan het verbranden in. Hoewel douche wel de beste manier is om me weer warm te krijgen wanneer ik bv langer dan een half uur buiten ben geweest!
Na het uitgaan of uit school wanneer ik uit de trein stap dan krijg ik altijd zo'n grote klap dat ik meteen sta te shake en te klappertanden! Word er soms echt moe van!
Mazzel-meid schreef:best interessant, wist dat helemaal niet!
maar ik heb lange nagels (ook pas sinds kort *trots*) maar echt altijd koud nog steeds..