Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HouVanUtopia schreef:Hallo allemaal,
Even wat vraagjes heeft iemand van jullie en blinde darm ontsteking gehad?
* Wat waren jullie klachten
* hoe lang verbleef je in het ziekenhuis
* hoe lang moest je nog thuis blijven
* hoe lang mocht je niet paardrijden.
* heb je er veel last van je buik na de operatie?
DIt omdat ik zo wordt gebeld of ik blinde darm ontsteking heb moest vandaag bloed prikken en ze dachten dus aan blinde darm...
vind het dood eng
Even wat vraagjes heeft iemand van jullie en blinde darm ontsteking gehad?
* Wat waren jullie klachten
* hoe lang verbleef je in het ziekenhuis
* hoe lang moest je nog thuis blijven
* hoe lang mocht je niet paardrijden.
* heb je er veel last van je buik na de operatie?
DIt omdat ik zo wordt gebeld of ik blinde darm ontsteking heb moest vandaag bloed prikken en ze dachten dus aan blinde darm...
vind het dood eng
Even wat vraagjes heeft iemand van jullie en blinde darm ontsteking gehad? Ik, ik was toen zelfs 7 maanden zwanger![]()
* Wat waren jullie klachten veel buikpijn en niks kunnen eten, ik dacht dat ik weeen had.
* hoe lang verbleef je in het ziekenhuis Heb er 8 dagen ingelegen, maar dat kwam door de zwangerschap
* hoe lang moest je nog thuis blijven Ik ben niet meer gaan werken daarna, maar een maand later was ik weer helemaal opgeknapt.
* hoe lang mocht je niet paardrijden. mocht ik toch al niet, dus die kan ik niet beantwoorden.
* heb je er veel last van je buik na de operatie? In het begin wel, maar dat had nog een reden. Die schrijf ik zo erbij.
Maar na een dikke maand geen last meer gehad, zelfs niet met de bevalling zelf.
vind het dood eng
Citaat:heb al een tijdje nix meer van de TS gehoord, weet iemand toevallig hoe het gaat?