Verkoude en middenoorondsteking... Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Verkoude en middenoorondsteking... Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 12:05

Ik vroeg me af wie er allenmaal nog meer verkoude thuis zit. En om het nog erger t emaken met een oorondsteking er bij.
Ik ben nu al ruim 1 week verkoude en heb het echt goed tepakken.
Eergister kreeg ik echt super last van mijn oor. Het is echt zo'n doof gevoel. Dus me moeder zecht zo van als je er morgen nog last van hebt gaan we wel even naar de dokter. Dus zo gezecht zo gedaan.

Ik wachten ik de wachtkamer en mijn dokter komt er aan en geeft me een handje. Zoals het gebruikelijke. Ik had overal papiertjes zien hangen dat er een Co-asistend in opleiding bij zou zitten en als je dat vervelend zou vinden moest je het zeggen. Ik had echt zoiets van ach ja hij moet zijn beroep ook leren dus kom maar door. Ik verteld wat mijn klachten waren waarop die co vraagt of hij even mocht kijken. Dus die co kijken en mij arts was even weg gegaan om een kopje koffie te halen. waarop die co verteld wat hij denkt dat het is... Dus de arts wil ook even kijken. Dus mijn arts even kijken waarop hij tegen die co zecht van ik denk dat je er naast zit. kijk nog maar een keer goed. Waarop die Co nog een keer kijkt en zecht volgens mij zitten er bultjes op haar trommelvlies. Ik had echt zoiets van ieuwl wil ik dat weten?? Tong uitsteken Maarja mijn arts had dat niet gezie en wou dus nog een keer kijken om het te bevestigen. Ik vroeg me af hoe lang het nog zou door gaan Gaaaap

En nu heb ik dus een middenoor ondsteking. Het doet echt heel erg pijn. Zijn er meer mensen met een midden oor ondstekingen en wat doen jullie? Ik zit op het moment aan de kammille thee met honing te bokken. En dan fijn 6 keer per dag neusdruppels waardoor alles leeg loopt... Wat opzig wel fijn is Tong uitsteken Koe

Maarja nog meer gevallen hier op bokt?

Gr Gail

rebati

Re: Verkoude en middenoorondsteking... Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:21

Ik ben net een dag van die middenoorontsteking af!
Heb er 5 dagen meegelopen.
Heb geen idee waarvan het kwam,want echt superverkoude ben ik nieteens.
Veel sterkte want het doet echt kei zeer hè!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 09:58

Ja vertel mij wat Tong uitsteken Ik ben nu van de ene kant af en nu is de andre kant aan de beurt :S Ik ben er echt bij mee joh. Mijn hooft knalt uit elkaar. Vanochtend dacht ik jaah het gaat goed. Ik sta op en ik was blij dat mijn bureau stoel er stond anders was ik omgevallen..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 10:04

heb je geen antibiotica gekregen dan?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 10:09

Nee ze zeggen dan het vanzelf over gaat. Mijn ene oor zeurt nog een beetje en de ander heeft bedacht mee te gaan doen.. Dus tjah. Ik zie het wel gebueren.

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 14:01

ik meld me ook, ben snot verkouden en heb een longontsteking.. zit aan de doxy disp (antibiotica) en moet me thuis zien te vermaken met bokken en slapen en pijnstillers blehh

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:01

een middenoorontsteking kan heel gevaarlijk zijn en je evenwichtsoorgaan (onder andere) aantasten. veel artsen zijn niet zo scheutig met antibiotica, maar vaak is dit de enige manier om de onsteking er helemaal onder te krijgen. anders kan je er de donder op zeggen dat het snel nog een keer terugkomt.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:43

Ik heb zulke erge midooronsteking gehad dat ik 8 dagen ben opgenomen in het ziekenhuis.
2 operaties en een half verlamt gezicht. ( Is gelukkig weer helemaal goed gekomen)

Dus een aanrader: Wacht niet telang maar ga meteen naar je huisarts!

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:09

Ik heb het een week geleden ook gehad, en wat bij mij hielp is om een neusspray te halen bij de drogist en dan oet het binnen 5 dagen over zijn.. ( zei de dokter ) en dat was het Tong uitsteken

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 21:27

Ja ik heb dus ook een neus druppels gekregen. Heel vies alles liep er uit!! Tong uitsteken maar wel een lekker opluchting Lachen Narja mijn oren zeuren nogsteeds een beetje en nogsteeds een beetje hoofdpijn maar toch weer gewoon naar school geweest. Ik had echt het iedee dat mijn phyper weer toe sloeg want ik voelde me zo ondsettend duf na 3 uurtjes school. Ik was echt helemaal op en was lijk bleek zeiden ze. ben gewoon door gegaan en mijn hoofd werd wel wat erger maarja. en nu gaat het wel weer goed. Ik ehb er trouwens een nieuwe kick aan over gehouden. THEE!! (wel met honing Tong uitsteken)