Ik ben nu al ruim 1 week verkoude en heb het echt goed tepakken.
Eergister kreeg ik echt super last van mijn oor. Het is echt zo'n doof gevoel. Dus me moeder zecht zo van als je er morgen nog last van hebt gaan we wel even naar de dokter. Dus zo gezecht zo gedaan.
Ik wachten ik de wachtkamer en mijn dokter komt er aan en geeft me een handje. Zoals het gebruikelijke. Ik had overal papiertjes zien hangen dat er een Co-asistend in opleiding bij zou zitten en als je dat vervelend zou vinden moest je het zeggen. Ik had echt zoiets van ach ja hij moet zijn beroep ook leren dus kom maar door. Ik verteld wat mijn klachten waren waarop die co vraagt of hij even mocht kijken. Dus die co kijken en mij arts was even weg gegaan om een kopje koffie te halen. waarop die co verteld wat hij denkt dat het is... Dus de arts wil ook even kijken. Dus mijn arts even kijken waarop hij tegen die co zecht van ik denk dat je er naast zit. kijk nog maar een keer goed. Waarop die Co nog een keer kijkt en zecht volgens mij zitten er bultjes op haar trommelvlies. Ik had echt zoiets van ieuwl wil ik dat weten??

En nu heb ik dus een middenoor ondsteking. Het doet echt heel erg pijn. Zijn er meer mensen met een midden oor ondstekingen en wat doen jullie? Ik zit op het moment aan de kammille thee met honing te bokken. En dan fijn 6 keer per dag neusdruppels waardoor alles leeg loopt... Wat opzig wel fijn is

Maarja nog meer gevallen hier op bokt?
Gr Gail