Droge tong

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BounceBabe

Droge tong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 22:50

Sinds 2 weken ben ik behoorlijk ziek geweest. Het begon met keelpijn, uiteindelijk werd ik echt even verkouden. Kreeg later koorts en vreselijke spierpijn waardoor ik gewoon amper kon lopen door de pijn. Later had ik hele dikke klieren in mijn hals. Uiteindelijk is dat weg gegaan maar sinds 2 dagen heb ik zoiets raars. Heb een enorme droge tong. Ik kauw moeilijker, praten gaat moeilijker, als ik wat eet proef ik niet zo veel. Ik heb geloof ik een beetje een lang nasleep.

Het gekke is, ik heb geen dorst ondanks die droge tong. Ik drink toch aardig verder wel. Vandaag begon ik ook te draaien met mijn ogen op mijn werk. Het gevoel alsof elk moment de stekker eruit ging (flauwvallen).

Ik kijk het nog even aan en dan ga ik naar de dokter. Heb je een soort gelijk iets meegemaakt, reageer dan even. Ben wel benieuwd!

Lise81

Re: Droge tong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 11:44

This_is_me

Re: Droge tong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:58

Ik heb hier zelf nog nooit van gehoord en vroeg mij af wat het zou kunnen zijn. Ik hoop dat je snel beter bent.

En ben zelf ook wel benieuwd naar de reacties van bokkers die wel een idee of vermoeden hebben wat het zou kunnen zijn.