Ik word gek van mijn dramatische haar!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Ik word gek van mijn dramatische haar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 20:04

Beste bokkers.

Ik was mijn haar zo’n 3 keer per week uit gewoon met andrelon.
Dan laat ik het gewoon natuurlijk opdrogen, maar dan is mijn haar vreselijk los,
en ziet het er niet uit.
Ik kan dan totaal geen volume in me haar krijgen het hangt dan gewoon een beetje futloos.
Ik krijg pas volume in me haar als het vetter word, en dan was ik het uit.
Ik heb ook al eens geprobeerd mouse in me haar te doen op te laten drogen en dan uitborstelen,
maar zodra ik het heb uit geborsteld is het weer futloos.
Met één woord mijn haar ziet er nooit eens mooi uit…
Hebben jullie daar goede tips voor?

Liefs Kirsten.

PS, ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik met los haar bedoel.

Edit; ik heb van boven stijl haar en van onder krullen.
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 12-11-07 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Falling

Re: Ik word gek van mijn dramatisch haar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:06

Je zou de cremepompjes van andrelon eens uitkunnen proberen. Voor elke haartype is er wel wat, ook voor gekleurd haar. Dit helpt bij mij heel goed, want ik vind het zelf niet prettig om met vet haar te lopen. Dit helpt bij mij wel..

DL_

Re: Ik word gek van mijn dramatisch haar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:07

Tip: Lift-up spray. Dat spray je in de aanzet van je haar en dan blijft er meer volume in. Wat je ook kan doen is het wel fohnen, volume mouse in je haar doen, voorover hangen en fohnen terwijl je haar dus naar beneden hangt.

Bedenk wel dat caps ook geen goed doen Knipoog

Selket

Re: Ik word gek van mijn dramatische haar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:08

mouse, föhnen en niet uitborstelen.. werkt bij mij het best Knipoog Ik borstel het er 's avonds pas uit (maar heb nooit klitten ofzo)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:16

als je haar nat is je hoofd ondersteboven hangen en de aanzet van je haar goed droog fohnen en dan pas je 'lange' lokken

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:17

Share schreef:
als je haar nat is je hoofd ondersteboven hangen en de aanzet van je haar goed droog fohnen en dan pas je 'lange' lokken

Precies wat ik wilde zeggen. En als je haar dan helemaal droog is, wat verstevigende schuim en eventueel wat haarlak erin zodat de boel mooi blijft zitten Ja

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:18

Douchen, borstelen, beetje droog fohnen (tot t 'vochtig' is ipv nat), mousse in doen (maakt volgens mij niet uit welk merk, ikzelf gebruik iig Taft) en dan helemaal droog fohnen Ja Fohnen indd wel ondersteboven Ja

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 20:19

Oke, bedankt voor jullie tips Lachen

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:22

Half droog föhnen dan bij de aanzet haarlak (en wat over je hele haar heen) erin en verder gaan met op de kop föhnen.. je kan het dan even door borstelen en de volume er weer in knijpen. Tenminste dit helpt bij mij Lachen Ik heb ook nog een flesje van guhl met spul er in tegen haarveroudering .. maar die zorgt ook voor veel volume. Dat spuit ik in mijn natte haar en dan föhnen.. beetje vreemd maar helpt wel Knipoog

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:08

Nioxin is een heel fijne (wel prijzige) shampoo. Je haar wordt heel zacht en glanst. Je hebt ook nog haarlak daarvan, krijg je best wel volume erin.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:37

Lovely1 schreef:
Half droog föhnen dan bij de aanzet haarlak (en wat over je hele haar heen) erin en verder gaan met op de kop föhnen.. je kan het dan even door borstelen en de volume er weer in knijpen. Tenminste dit helpt bij mij Lachen Ik heb ook nog een flesje van guhl met spul er in tegen haarveroudering .. maar die zorgt ook voor veel volume. Dat spuit ik in mijn natte haar en dan föhnen.. beetje vreemd maar helpt wel Knipoog

Zou alleen lak spuiten in de aanzet, als je lak over je hele haar spuit wordt het weer zwaar en gaat het dus weer zakken.

Heb je toevallig een diffuser voor op je föhn? Die zijn ook heel handig, zeker als je krullen hebt, daar gaan ze én mooier van krullen, en je krijgt voller haar.

(die zet je dan op de fohn, je gaat voorover hangen, je 'hangt' er grote plukken haar zeg maar in, dan breng je de diffuser naar boven, tot de punten op je hoofd zitten, en dan ga je langzaam draaien, zachtjes draaien en niet te grote rondjes, het haar moet er wel in blijven zitten natuurlijk Knipoog zorg wel dat je álles één kant op draait, want anders wordt het een wir war Knipoog )

edit; Diffuser: http://www.knalprijzen.eu/images/HD-2322.jpg

marle_sheila

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 14:13

eerst uitborstelen, als het nat is, dan met mousse en fohnen volume creeëren, laten opdrogen. En dan eventueel nog wat haarlak eroverheen. Je zou inderdaad ook het volumepompje van andrélon kunnen proberen!