Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lorvxy schreef:@deschels: Een half jaar tot een jaar niet rijden?? Dat gaat mij ook echt niet lukken! Maar ja, zal mijn best maar moeten doenHet leren lopen lijkt me echt het ergst. Kan me niet voorstellen dat ik voor alles afhankelijk ben van iemand. Autorijden mag in het begin ook niet hoorde ik, dus moet iemand me elke keer overal naar toe rijden...
lorvxy schreef:Ok, vond hij dat erg zeer doen? Kan me er echt niks bij voorstellen, maar lijkt me best pijnlijk als je net uit de O.K. komt... Geen idee trouwens of ze dat ook bij mij gaan doen hoor.
deschels schreef:lorvxy schreef:Ok, vond hij dat erg zeer doen? Kan me er echt niks bij voorstellen, maar lijkt me best pijnlijk als je net uit de O.K. komt... Geen idee trouwens of ze dat ook bij mij gaan doen hoor.
Ik heb ook zo'n machine gehad dezelfde dag en ik vond dit helemaal niet pijnlijk...ik had zoiets van stel hem maar in op meer graden maar ze doen iedere dag een beetje erbij tot je 90 graden (geloof ik) kunt buigen..
wel heb ik aan 1 kant van mijn knie (naast het litteken) vrijwel geen gevoel, dat is maar een stukje maar het voelt erg raar maar erg is het niet..