Middel om de verf iets minder te laten lijken. :=

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Middel om de verf iets minder te laten lijken. :=

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 22:53

Ik heb net mijn haar blond geverfd (zeer lichtblond), ben zelf donkerblond. Nou heeft het bovenop iets té goed gepakt en is het nu echt héél blond. Wie weet er een middel om het wat donkerer te laten lijken/maken? Nagelbijten / Gniffelen

ikenindi

Re: Middel om de verf iets minder te laten lijken. :=

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:55

andere verf??? maar das nie goed voor je haar...

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:59

Geen middenblond er op in elk geval, anders wordt het groen Knipoog Wat je wel kunt doen is een tijdelijke kleuring, die een paar wasbeurten houdt. Dan krijg je niet meteen weer een chemische reactie en als het niets is dan is er zo weer uitgewassen.

Als je er echt iets aan wilt doen kun je denk ik het beste naar de kapper gaan. Lachen Aan de andere kant pas je nu wel perfekt bij je pony Knipoog

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:02

Anti-roos shampoo geloof ik, maar weet niet of dat werkt bij permanent.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:05

Antiroos shampoo heeft als eigenschap dat het de haarschubben opent waardoor de kleurstoffen van het verven er voor een gedeelte uitgewassen kunnen worden.

In het geval van bleken haalt dat dus niks uit

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 23:07

Remy schreef:
Geen middenblond er op in elk geval, anders wordt het groen Knipoog Wat je wel kunt doen is een tijdelijke kleuring, die een paar wasbeurten houdt. Dan krijg je niet meteen weer een chemische reactie en als het niets is dan is er zo weer uitgewassen.

Als je er echt iets aan wilt doen kun je denk ik het beste naar de kapper gaan. Lachen Aan de andere kant pas je nu wel perfekt bij je pony Knipoog

Hihihi die laatste zin! Haha!
Zo blond is het bijna wel ja.. Alleen ik ben iets donkerder nog.

Ah ik baal er best van, want op het pakje staat natuurlijk een hele andere kleur. En anders wordt het maandag wel een retourtje kapper.. Ben net woensdag geweest. Nagelbijten / Gniffelen

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:08

Als je het net gewassen hebt raden ze vaak af om je haar te wassen omdat de kleur dat vervaagt. Met andere woorden, stap onder de douche en was het 2 keer goed.

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 13:01

hmm aangezien je het blond hebt geverfd kun je volgens mij weinig doen....idd bij elke andere verf werk het om antiroos erover heen te doen maar in dit geval niet. De tip om een kleurspoeling erover heen te doen is wel een goede...moet je alleen nog de goede kleur zien te vinden Knipoog

Gizzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 05:05

zou er zelf niets overheen doen Echt niet ... Kans is heel groot dat het verkeerd uit pakt (denk aan worteltjes oranje en groen)omdat de ondergrond erg blond is. Wees verstandig en ga naar je kapper. Ik ben zelf kapster en heb te vaak meegemaakt dat mensen er zelf iets overheen doen.

Heb je het blonde laten doen of zelf gedaan, heb je het laten doen, dan kan je hoogstwaarschijnlijk gewoon terug gaan en er eventueel lokjes overheen laten zetten, zonder kosten. Dat is bij ons tenminste de service..

Veel succes

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 10:10

je hebt ook van dat spul kun je in je haar doen dan gat het verf er deels weer uit.Ik weet zo niet hoe dat heet maar mijn zusje had een keer het zelfde probleem alleen bij haar werdt het geel

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:34

FamBloem schreef:
je hebt ook van dat spul kun je in je haar doen dan gat het verf er deels weer uit.Ik weet zo niet hoe dat heet maar mijn zusje had een keer het zelfde probleem alleen bij haar werdt het geel

Alleen werkt dat volgens mij niet met lichtblond... want dan is het echt gebleekt, en dat haal je er niet weer uit!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:38

denk dat je er weinig zelf aan kan doen, aangezien gebleekt is
ik zou naar kapper gaan en om raad vragen succes

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 22:30

een iets donkerde kleurspoeling erover heen, en met anti roos wassen helpt echt!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 01:48

Ik heb met zomer mijn haar ook helemaal laten bleken, eerst was het kanariegeel aan de onderkant en bovenkant was spierwit.
Na een weekje is dat wel aardig bijgetrokken, minder fel geworden. Ik zou zeggen, kijk een weekje er tegen aan en als het echt niet minder wordt even langs de kapper.

_Unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 02:03

Wat ik zou doen is gewoon even naar de kapper gaan en er een spoeling over heen laten zetten. Je moet sowieso héél blond haar goed onderhouden, want het kan snel geel worden. Ik werk in een kapsalon en ben middenblond, en ben toen platinablond gegaan, binnen een week kreeg mijn haar al een gele gloed.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 07:17

een uitwasbare kleuring?