Ik moet nodig een keer naar de tandarts... Maar ik durf niet. Nou zal iedereen wel denken van goh wat zijk je nou niemand gaat voor zn plezier, Natuurlijk gaat niemand voor zijn plezier en daar heb ik respect voor. MAAR Ik heb niet zomaar een angst.. meer een fobie. Ik ben sinds mijn 16e (ben nu 21) Niet meer naar de TA geweest omdat na een akkefietje waar een ambulance aan te pas moest komen ik er echt niet meer aan hoef te denken of ik flip hem al. En dan was die ambulance er niet voor mij, maar voor mn TA

Ik zal even vertellen wat er is gebeurt:
Toen ik 16 was, ging ik voor mijn jaarlijkse controle naar de TA Toen hij mij meededeelde dat ik een gaatje ONDER mijn vulling had

Vorig jaar heb ik me er geprobeert overheen te zetten. Nam ik het besluit me aan te melden bij een nieuwe TA als patient en een afspraak gemaakt voor een controle. Op de dag van die afspraak heeft mijn moeder me letterlijk erheen gesleurd, en toen ik daar in de wachtkamer zat, werd het zwart voor me ogen ging ik keihard zitte krijsen en viel flauw.. Zo nog 2 keer. Dus heb ik besloten niet meer te gaan.
Sorry voor het lange verhaal. Heeft er iemand misschien tips? Of heeft iemand hetzelfde? Of ook zoiets meegemaakt.. Please zeg het dan

Groetjes.. mij