Zoiets heb ik ook..
Ook ik eet en drink goed, en ga vroeg op bed..
Heb vaak allemaal vage klachten (ook vaak hoofdpijn,buikpijn noem maar op), maar 1 klacht blijft altijd en dat is moeheid. De ene dag zo erg dat ik niet eens mn bed uit kan komen.. Het andere moment kan ik wel weer wat doen, maar moet ik er een dag van herstellen. En soms kan ik er een week gewoon tegeaan. Het verschilt gewoon per dag en per periode.. Vaak als ik op bed lig en zo moe ben, doen mn benen en armen gigantisch zeer. Net of ze niet meer willen. Ze zijn dan moe... Ook ga ik wanneer ik moe ben heel erg scheel kijken, ook niet echt handig als je op school zit
Heb ong. 4,5 jaar terug ziekte van Pfeiffer gehad, maar daar komt het niet meer door. Omdat ze niks konden vinden en ik ook vaak buikpijn had hebben ze de naam PDS gegeven (Prikkelbare Darm Syndroom). Maar daar ken ik mijn eigen klachten niet in..
Ik weet niet goed wat ik heb, ik weet alleen dat ik straks al wel 5 jaar moe ben.. En dat is gewoon heel erg vervelend..
Ik ben er ook vaak genoeg chagrijnig van, dat spijt me dan heel erg voor mn omgeving.. Maar de meeste hebben er wel begrip voor.. Snappen doen ze het nooit, want niemand weet hoe ik me voel, behalve degene die hetzelfde hebben.