Wat ik nu weer heb..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNatas

Wat ik nu weer heb..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 19:30

Ik zou het niet weten Lips are sealed.

Elke dag op tijd naar bed, ik eet goed, drink goed, slaap goed.

Maar blijf toch elke dag weer moe, heb (te) vaak hoofdpijn. Heb constant honger, heb nergens zin in. Soms kan ik er erg sagerijnig van zijn, en soms als ik wat te doen heb is het weer voor even over. Zodra ik er mee stop, heb ik weer het gevoel dat ik wil slapen. Het is soms zo erg dat ik niet wil praten of me mond wil open doen, of mijn hand wil optillen omdat het te vermoeiend is, klinkt vaag en nee ik stel me niet aan Knipoog. Heeft iemand iets gelijkmatigs? Of wie weet wat ik nou weer heb?

Igg bedankt.

verootjoo

Re: Wat ik nu weer heb..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:41

Heb ik nu ook... Scheve mond Heb er gister bloed op laten prikken Ja

Het kan iig vanalles zijn Ja Dit lijkt wel op ijzertekort. Als het aanhoudt zou ik even bloed laten prikken Lachen

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:43

Ik ben precies voor hetzelfde naar de dokter gegaan vannochtend! Mijn HB ( ijzer ) was gelukkig goed maar dit kan je makkelijk door een prikje in je vinger bij de huisarts/assistent laten controleren. Ik blijk voorhoofdspierhoofdpijn te hebben !

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 20:00

Zoiets heb ik ook..

Ook ik eet en drink goed, en ga vroeg op bed..

Heb vaak allemaal vage klachten (ook vaak hoofdpijn,buikpijn noem maar op), maar 1 klacht blijft altijd en dat is moeheid. De ene dag zo erg dat ik niet eens mn bed uit kan komen.. Het andere moment kan ik wel weer wat doen, maar moet ik er een dag van herstellen. En soms kan ik er een week gewoon tegeaan. Het verschilt gewoon per dag en per periode.. Vaak als ik op bed lig en zo moe ben, doen mn benen en armen gigantisch zeer. Net of ze niet meer willen. Ze zijn dan moe... Ook ga ik wanneer ik moe ben heel erg scheel kijken, ook niet echt handig als je op school zit Vork

Heb ong. 4,5 jaar terug ziekte van Pfeiffer gehad, maar daar komt het niet meer door. Omdat ze niks konden vinden en ik ook vaak buikpijn had hebben ze de naam PDS gegeven (Prikkelbare Darm Syndroom). Maar daar ken ik mijn eigen klachten niet in..

Ik weet niet goed wat ik heb, ik weet alleen dat ik straks al wel 5 jaar moe ben.. En dat is gewoon heel erg vervelend..
Ik ben er ook vaak genoeg chagrijnig van, dat spijt me dan heel erg voor mn omgeving.. Maar de meeste hebben er wel begrip voor.. Snappen doen ze het nooit, want niemand weet hoe ik me voel, behalve degene die hetzelfde hebben.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:00

Ik weet niet hoe lang je het al hebt maar ik heb sinds maandag dat ik overal bijna in slaap val. In de lessen kan ik net wakker blijven en ik zit nu ook al weer bijna te slapen. Ik ga al een paar dagen eerder naar bed en ik word gapend wakker. Ik heb het idee dat het gewoon een griepje is en heb inderdaad ook vaak hoofdpijn.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:02

Same here. Maar bij mij kan het te maken hebben met mijn suikers. We zijn er een paar weken terug achter gekomen dat mijn suikers te laag zijn en dus vaak schommelingen hebben... Kan 's ochtends ook opeens flauw vallen.

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:04

Ik heb dat ook al bijna 4 jaar, de ene periode gaat het wat beter dan de andere. Ben vorig jaar vaak naar het ziekenhuis geweest voor onderzoeken en oefeningen. Niks heeft geholpen en k had er ook geen zin meer in om steeds nutteloos naar het ziekenhuis te gaan. Bij mij hebben ze gezegd dat het ME is, oftewel CVS het. blablabla Vermoeidheidsyndroom.

Bij ons in de familie zitten een aantal dingen waarbij je ook moe kan zijn en wat erfelijk is, maarik heb het allebei niet.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:07

Ik heb het ook. Niet bij de dokter geweest, maar slik nu ijzertabletten.
Heb vorig jaar last gekregen van erge vorm van Pfeiffer, het ging íetsjepietsje beter, maar het is weer erger, ik kán niet meer.
Ik hoop dat hij nu ijzer tekort is, ipv bijv. chronische vermoeidheid...

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:10

Ik heb het ook gehad een tijdje geleden, ook bloed laten prikken maar alles was goed. Uiteindelijk is het van zelf over gegaan, ik had wel erg last van m'n nek er nog eens bij en daarvoor heb ik fysiotherapie gehad, misschien dat dat er iets mee te maken had Verward ?

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:11

cle0o_o0 schreef:
Ik heb het ook gehad een tijdje geleden, ook bloed laten prikken maar alles was goed. Uiteindelijk is het van zelf over gegaan, ik had wel erg last van m'n nek er nog eens bij en daarvoor heb ik fysiotherapie gehad, misschien dat dat er iets mee te maken had Verward ?

Van mijn nek heb/had (wordt minder) ik inderdaad ook last!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:14

Klinkt heel bekend. Ik heb al ongeveer een jaar dezelfde klachten, heb al bloedonderzoeken gehad maar daar bleek niet uit dat er iets mis met me was. Soms barst ik van de energie, maar over het algemeen heb ik eigelijk altijd zo'n raar, lusteloos gevoel. Alsof iedere beweging me teveel is en me teveel energie kost.

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:15

kaatje89 schreef:
Zoiets heb ik ook..

Ook ik eet en drink goed, en ga vroeg op bed..

Heb vaak allemaal vage klachten (ook vaak hoofdpijn,buikpijn noem maar op), maar 1 klacht blijft altijd en dat is moeheid. De ene dag zo erg dat ik niet eens mn bed uit kan komen.. Het andere moment kan ik wel weer wat doen, maar moet ik er een dag van herstellen. En soms kan ik er een week gewoon tegeaan. Het verschilt gewoon per dag en per periode.. Vaak als ik op bed lig en zo moe ben, doen mn benen en armen gigantisch zeer. Net of ze niet meer willen. Ze zijn dan moe... Ook ga ik wanneer ik moe ben heel erg scheel kijken, ook niet echt handig als je op school zit Vork

Heb ong. 4,5 jaar terug ziekte van Pfeiffer gehad, maar daar komt het niet meer door. Omdat ze niks konden vinden en ik ook vaak buikpijn had hebben ze de naam PDS gegeven (Prikkelbare Darm Syndroom). Maar daar ken ik mijn eigen klachten niet in..

Ik weet niet goed wat ik heb, ik weet alleen dat ik straks al wel 5 jaar moe ben.. En dat is gewoon heel erg vervelend..
Ik ben er ook vaak genoeg chagrijnig van, dat spijt me dan heel erg voor mn omgeving.. Maar de meeste hebben er wel begrip voor.. Snappen doen ze het nooit, want niemand weet hoe ik me voel, behalve degene die hetzelfde hebben.

Waarom kan het geen Pheiffer meer zijn dan?
Aangezien het niet binnen een bepaalde periode hersteld maar dat per persoon afhangt..

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:22

Heftig, maar als je hier echt last van houdt zou ik gewoon even bij je huisarts langsgaan. Er zijn zo veel redenen voor moeheid te bedenken. ZO via internet kan niemand van ons denk ik zien waar het door komt, het is wel erg vervelend als je altijd zo moe bent. Sterkte.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:25

Ontbijt je wel? Ik heb jaren die klachten ook gehad, tot ik muesli (voor de vezels) ging ontbijten. Nergens meer last van.

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 08:39

Equidea schreef:
Ontbijt je wel? Ik heb jaren die klachten ook gehad, tot ik muesli (voor de vezels) ging ontbijten. Nergens meer last van.

Ik ontbijt goed.

En ga toch maar eens naar de dokter denk ik. Ik vind het wel raar vinden omdat het echt plotseling is.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 08:41

komt me ontzettend bekend voor, bij mij het het hypoglycemie

- moe
- altijd honger
- nergens zin in
- moodswings

dus vraag ook even of ze je suikerspiegel willen controleren

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 13:54

Ik vind het toch verstandiger om je huisarts te raadplegen.
Voor deze klachten is dat de vakman/vrouw.
En dan kan je er achter komen wat er precies aan de hand is.
Veel sterkte meid.. Ach gut .

Miek_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 19:43

Ik heb het ook al een tijdje. Ik ben laatst ook naar de dokter geweest ommijn bloed te laten onderzoeken. Uit het onderzoek kwam dat ik een erge vorm van bloedarmoede heb en pfeiffer.. No Cheer dus ik zou even je bloed laten onderzoeken, dat kan in iedergeval nooit kwaad Knipoog

edit: Sterkte ermee Ach gut

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 19:47

Dankjulliewel Lachen.

Ik ga toch maar even langs de dokter Knipoog.