haaruitval. Iemand tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

haaruitval. Iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 15:15

Heb in het voor en najaar altijd last van wat haaruitval. Maar nu is het echt extreem. S'morgens liggen er haren op het kussen in bed en met wassen zit het hele putje van de wasbak echt vol. Ook bij het borstelen komen er echt veel haren uit.

Iemand een tip? Biotine neem ik al sinds een tijdje. heb ook geen idee hoe het komt. heb wel de laatste tijd ontzettend veel medicatie gehad. Of het daarmee te maken heeft?

superrizzo

Re: haaruitval. Iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:36

hoi wilawander,

haaruitval kan verschillende oorzaken hebben , wisseling van het weer en medicijnen zijn een van de meeste vormen waarbij haaruitval meespeeld was ze niet al te vaak en borstel 1 a 2 kee per dag je zult zien dat als je die medicijnen niet meer slikt dat het dan wel weer over gaat

succes

Greetsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:38

Staat er niets in de bijsluiter van de medicijnen hierover?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:38

Geen idee of het écht helpt maar ken je die reclame van die andrelon (was 't geloof ik?) van anti haarbreuk? Volgens die reclame zou je minder last van haarbreuk hebben als je die shampoo dus gebruikt. Misschien dat cremespoeling/voeding ook helpt? (die heb je trouwens ook van andrelon anti haarbreuk) succes in ieder geval Knipoog

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:41

ik heb het probleem zelf ook, ik slik zelf geen medicatie, maar het is en blijft altijd erg irri. overal kom ik haren tegen! Heb de shampoo van andrelon gekocht afgelopen week, dus of hij werkt kan ik nu nog niet zeggen (vast niet!)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 21:59

Die ga ik dan maar eens proberen. medicijnen zullen niet minder worden. Helaas alleen maar meer. Inmiddels is het nog steeds niks minder geworden.