Ik geloof dat ik een blaasontsteking te pakken heb. Heb al wel eerder een blaasontsteking gehad en dit is precies hetzelfde. Pijn bij het plassen, branderig, warm gevoel, klein beetje bloed plassen, constant idee dat ik naar de wc moet (nu ook, ben net 3 minuten geleden geweest).
Maar ik ben net verhuisd, sta hier nog niet ingeschreven en ik heb hier zodoende ook nog geen huisarts. Mijn huisarts zit 3 uur treinen of, afhankelijk van de drukte, het weer, de files en dergelijke, 2 tot 3 uur met de auto hier vandaan. Daarnaast moet ik natuurlijk gewoon werken enzo deze week...
Ik heb al een paar dagen wat klachten maar vandaag gedurende de dag werd het steeds erger. Ik was er ook nog een klein beetje ongesteld naast, dus dacht in eerste instantie dat het bloed daar misschien van kwam. Maar die ongesteldheid is inmiddels wel over en het komt ook alleen met plassen...
Ik heb natuurlijk al behoorlijk veel gedronken vandaag, net ook weer een liter thee gezet.
Hellep! Wat moe ik nu doen? Kan een blaasontsteking vanzelf overgaan (met veel drinken)? Zijn er homeopatische middeltjes te krijgen, kun je iets zonder recept krijgen bij de apotheek? Moet een blaasontsteking altijd worden behandeld met antibiotica..?