Van blond naar bruin haar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Van blond naar bruin haar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 22:45

Oke, ik heb dus bijna álles geprobeerd bij de zoekfunctie, maar heb niks gevonden!

Wie heeft zijn haar van blond naar bruin geverft?
Ik ben mijn blonde haar namelijk een beetje beu, heb al eens een kleurspoeling gehad maar daar werd mijn haar niet echt veel bruiner van.. Scheve mond

Wie weet misschien een goede bruine kleurspoeling waar je haar echt bruin van word? (en niet half zwart. Schijnheilig )

Als er al een topic over is hoor ik het graag! Lachen

Illusion

Re: Van blond naar bruin haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:47

hmm sorry ik kan je niet helpen maar meschien kan je naar een kapper toegaan in de buurt Pling
zij kunnen je goed helpen wat jou mooi zou staan en welke kleuren mooi zijn enzo Knipoog
xx

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:48

Een vriendin van mij heeft er een keer groen haar aan over gehouden Haha!
Wees gewaarschuwd dus! Knipoog

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:48

Als je zeker wilt weten dat je de kleur krijgt die je kiest, kun je het beste naar de kapper gaan.
Thuiskleuringen zijn minder betrouwbaar en geven meestal een andere kleur als op het pakje staat. Ook pakken ze niet op alle haarsoorten. Ik heb bv nu mijn haar zwart geverfd, maar de blonde plukken komen er na één keer wassen alweer doorheen...
Schwartzkopf vind ik dan nog de fijnste Ja

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:49

dat gaat erg moeilijk, doe je het zelf dan heb je of weinig verschil, of groen/grijzig haar
helaas moet je als je vrij lichtblond haar hebt een bruin kleur met wat rood tint erin gebruiken voor een mooi effect.

Ga je naar de kapper dan kunnen zij je haar behandelen met spul wat pigment aan je haar geeft(blond haar zowel natuurlijk als geblondeerd haar heeft weinig pigment)
en dan is je haar roze achtig haha en daar overheen kan iedere kleur bruin, maar zelf lukt zoiets dus niet, behalve met een warme rood/bruin achtige kleur

weet ik uit ervaring, helaas Knipoog

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 23:58

Bij mij is het goed gelukt!

Van:
Afbeelding

Naar: (links)
Afbeelding

Ik vond 't super staan. Heb hele blauwe ogen en die popten er echt uit. Ik heb het trouwens niet helemaal bruin laten verven, maar allemaal kleine plukjes om de uitgroei te verminderen.. Uitgroei heb ik ook bijna niet gehad, de kleur is er echt uitgevaagd zeg maar. Lachen

Moet wel zeggen dat ik van mezelf donkerblond haar heb, dus niet echt hoogblond!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 00:03

Ik was dus wel hoogblond, en wou het ook bruin
mijn kapper heeft me toen aangeraden om het niet helemaal bruin te doen, maar met roodtinten
werd heel mooi Ja
had dus wel enorm last van lelijke uitgroei, toen heb ik het maar weer blond geverfd Vork

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 00:06

Ik volg dit topic! Ben best blond van mezelf, en wil een lichtbruine spoeling. Mijn moeder blijft alleen maar roepen dat ik wel roodtinten in mijn haar er aan over hou......... en dat wil ik juist niet!

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 00:09

Ik heb nu, blond haar, met een beetje rood wan iedereen oo zoo mooi en magisch vind, maar ik dus echt niet Clown
ik wil het deze winter ook bruin, dus volg ook even mee Lachen

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 12:34

ik ben vorige week ook van hoogblond naar bruin gegaan..heb dit wel bij de kapper laten doen..
Je kunt het ook zelf doen maar pak dan een bruine kleur met een roodtint erin anders word je haar groen..
de kapper doet er eerst een goedje in zodat je kleurpigment weer terug is (word roze dus) en dan pakt het bruin wel goed..

Met een spoeling zal het niet gaan lukken je moet echt verf pakken..

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:10

Ik zou echt naar de kapper gaan. Je kunt vaak zo ziet wanneer iemand z'n haar thuis heeft gekleurd, heb altijd het idee dat de verf dan niet helemaal pakt en dat kleurverschillen onvermijdelijk zijn.

Nee, ik zou echt naar de kapper gaan! Die kan je advies geven over de kleur en je weet zeker dat het goed gedaan wordt.

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:14

van blond naar bruin en weer terug, t kan allemaal! Ik gebruik altijd de permanente verf van L'Oreal, kleurtje 5.3 je moet iig niet donkerder dan 4 gaan zitten, dan wordt t zwart. je kan ook zo'n kit nemen met bruin en blonde plukjes, is t niet gelijk helemaal donker. In mijn profiel staat ook een foto van me met geverfd haar, dit was wel nummer 4.zoveel. (ben oorspronkelijk hardstikke blond..) succes, en veel plezier

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:29

Ik heb het trouwens ook bij de kapper laten doen. Lachen

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:33

Miryamk schreef:
Een vriendin van mij heeft er een keer groen haar aan over gehouden Haha!
Wees gewaarschuwd dus! Knipoog

Haha ja dat kan gebeuren van (geverfd) blond naar bruin!
Je moet dan een kleur kiezen waar een rood tint in zit of je haar eerst rood verfen en daarna bruin! Door je haar blond te verfen gaat de roodtint (die iedere haarkleur heeft) eruit. Is mij verteld Knipoog Ik heb zelf ook van blond naar bruin geverfd maar dus eerst kastanje en de keren daarna kon ik gewoon bruin gebruiken zonder dat mn haar groen werd haha! Ik gebruik gewoon het Etos huismerk Bloos de vriendin van mn vader is kapster en zij vind het altijd maar knap hoe ik dat zelf doe haha tot nu toe gaat het altijd goed *klopt af*

Succes!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:34

Toevallig laat ik het morgen weer bruin verven, heb het vorig jaar ook bruin geverfd (kapster) en dat ging perfect! wel met een paar lichtere plukjes er doorheen, zodat ik zodra er uitgroei kwam, langzaam aan steeds meer lichte plukken er doorheen verfde waardoor je dus geleidelijk aan weer blond wordt, en je niet die lelijke uitgroei hebt.. Dus langzaam aan steeds meer steeds lichtere plukken, niemand die het ziet!

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:00

Ik ben van blond naar bruin gegaan heb er een jaar over getwijfeld en toen toch gedaan ben er super blij mee alleen de uitgroei ervan is minder.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:04

Echt mooi bruin wordt het vaak niet, of maar voor even.
Met blond haar krijg je soms gekke tintn, groen-ig, blauw-ig, oranje, roze...
En als het dan al gelukt is zity je steeds met de uitgroei, ik laat mijn blonde haar nu maar gewoon blond, ik ben het zat Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:25

Ik ben een paar jaar terug van heeeeeeel blond naar heeeeeel donkerbruin gegaan. Ik heb dit wel bij de kapper laten doen, want ik ben al een scheiterd als het om mijn haar gaat Clown

Ik heb toen een mengsel gekregen van verf en spoeling, dit was beter voor je haar. Ook kreeg je minder uitgroei omdat je gehele haar als het ware wat meer vervaagde. Na bijna een jaar had ik toch wel een lelijke haarkleur.... (had het daarna nooit meer geverfd) en toen heb ik een pakje blonde haarverf gekocht.
En nu ben ik weer helemaal blond Vork

_Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:22

Ik ben ook van blond naar bruin gegaan, ook naar de kapper geweest loop namelijk liever niet met een mislukte kleur rond Haha!

het was wel een kleurspoeling, en had de 1ste keer lichtbruin(wou het niet meteen té donker hebben) maar daar zat na 2 weken alweer lichte plukken tussen, blijkt dat de kleur toen ook niet goed gepakt had Knipoog
nu heb ik een wat donkere kleur bruin, en deze heeft wel goed gepakt, nu al bijna een maand geleden dat ik een spoeling had genomen en is amper vervaagd Lachen

het is idd wel eens zo dat het niet mooi word, heb wel eens een blond iemand gezien die haar haar bruin had geverfd en dat was niet mooi, maar het kan ook mooi worden, zoals bij Roelke_ ik vind dat mooi geworden, en ben zelf eigenlijk ook wel blij met mn bruine haartjes Haha! je kunt het beste naar de kapper gaan, die weet wel wat het beste is =)

zou het zeker de eerste 2/3 keer bij de kapper doen, gewoon voor de zekerheid, zelf heb ik nou 2x een kleurspoeling genomen bij de kapper en de volgende keer ga ik het gewoon thuis doen, en dan ook verf, maar als ik het thuis doe laat ik het wel door een vriendin doen die weet hoe ze iemands haar moet verven Knipoog

Amber_VZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 02:05

Ik heb het pas nog gedaan!
Niet naar heel donker bruin maar lichtbruin.

Alleen na ongeveer 3 dagen begon me haar groen te worden Nagelbijten / Gniffelen
Dus maar weer een haarkleuring gekocht alleen nu met een beetje een roodtintje erin, en me haar is nu gewoon 1 mooie egale kleur!

Maar ik ga toch denk ik nog voor 1 tintje donkerder ;')

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 03:21

Ik ben een tijdje terug ook van lichtblond naar donkerbruin gegaan. eerst kleurspoeling erin gegooid maar dat was erg snel weg daarna donkerbruin er in gegooid toen werd het groen na een tijdje rood er overheen gedaan nu ben ik zeer tevreden met mijn kleurtje Vork

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 20:06

Ik heb dinsdag mijn hoogblonde haar bruin geverfd, helemaal goed gegaan! niets van het blonde meer te zien Haha! *wel kapster gedaan Knipoog *

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:30

Oh, dit wil ik ook al heeeeeeeeeeeeel lang! Maar ik druf het niet! Straks staat het me niet, of het mislukt! Typisch weer iets wat mij moet overkomen met zulk soort dingen! Tong uitsteken

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:35

ik ben van mezelf ook blond en heb het nu regelmatig bruin met een kleurspoeling van guhl...nummertje 40. Altijd hele leuke reacties gehad Lachen
De spoeling is heeel zacht voor je haar.
Mja bij mij moet het alsnog uitgroeien..heb ik altijd. Wat bij een normaal persoon bij 24 wasswingen eruit is..moetn bij mij er uit groeien. Heb ik al bij verscheidene spoelingen gehad Tong uitsteken

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:03

Ik heb mijn blonde haar vorige winter ook bruin geverft. Ik heb ook blauwe ogen en ik kreeg heel veel leuke reacties Ja De kapper heeft er bij mij een kleurspoeling ingedaan, en die was na een maand of 3 vervaagd.