ik de laatste paar maanden zijn mijn tanden erg geel geworden en ik schaam me er dood voor.. nu wil ik ze graag wat witter hebben maar ik wil ze niet laten bleken.. dit omdat ik al een rot gebit heb (ga wel elk half jaar braaf naar de tandarts en poets en flos ook elke dag) heb nu pearl drops whitening gehaald en hoop dat dit werkt.. maar heeft iemand nog een tip om te helpen dat mijn tanden sneller witter worden?
Een bezoekje aan de monhygienist, ik heb ook die preal drops, maar helpt voor geen meter...Heb tevens die smokers poeder, helpt ook niet echt....Ikweet wel dat een bezoekje aan de monhygienist mij enorm geholpen heeft. Moet nu ook weer nodig heen (Ben 2 jaar niet geweest)
Mij heefd die pearl drops goed geholpen, maar moet ik wel zeggen dat ik rook en veel redbull drink. Het is volgens mij gewoon aanslag geweest en het daardoor is weg gegaan. Ik blijf die tandpasta wel gebruiken 1 keer per dag en ik gebruik sensodine whitening met ph balanse
Whitning tandpasta gebruiken en 2x per dag poetsen. Op die manier blijven mijn tanden redelijk wit. Als ik maar 1x poets per dag (soms ben ik gewoon te lui ), zien ze er al snel gelig uit.
Ik heb er ook best wel last van.. Ik heb het er wel is met mijn tandarst over gehad.. maar die had ook niet echt een boeiende oplossing.. Mischien komt hier dé gouden tip wel uit
Ik ben ook erg benieuwd, ik poets met rokers fumeurs, en poets ook 2 soms 3 keer per dag, gebruik nu mond water, dit ook voor mijn piercing, ik hoop dat ik hier wat mee opschiet:)
hmm, ik heb hier ook last van, maar mijn tandarts vond dat ik niet onnodig naar de behandeling vroeg. Ze vond mijn gebit inderdaad dusdanig donker dat het logisch was dat ik er over nadacht om te bleken.....
dus, als niets meer helpt... volgens mij is dan bleken het beste... en dan kun je dat dus beter bij de tandarts laten doen, omdat die een beter passend bitje maken wat je in moet doen met dat chemische spul.....
ik zit daar in ieder geval hard over te denken. de 1e keer zou ik 300 euro kwijt zijn en dat zou ik dan om het jaar, 2 jaar moeten herhalen, maar dan hoef je geen nieuw bitje meer te laten maken en dat is schijnbaar de grootste kostenpost....
op het moment doe ik het niet vanwege het geld, maar anders was ik al bezig, die poedertjes en tandpasta's, heb ze alle geprobeerd, die helpen idd alleen tegen die aanslag van roken/koffie/thee..... nouja, die ene kop thee die ik in de maand drink..... bij mij heeft dat dus echt geen zin
elektrisch poetsen dames mijn tanden zijn zóveel witter geworden (wel over 2 jaar maar t is t wachten waard) en mn tandarts maakt elk half jaar mn hele gebit schoon, en dat zie je echt!
na het tanden poetsen je tanden insmeren met Swiss Dent nano Whitening te koop bij douglas.. 17 euro ofzo.. ga het gewoon proberen.. nooit geschoten altijd mis toch?
Zulke withening tandpasta schijnt op d elange termijn slecht voor je te zijn, omdat ze het gele laagje op je tanden afslijten... Dus neit t elang gebruiken!
Ik heb uit USA Tooth whitening strips. Zitten 35 in en pakje en kost 37 dollar. 2x per dag gebruiken. Zijn gewoon strips die je 5 minuten op je tanden plakt.