naar ponyof voor jezelf naar ziekenhuis?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kapi_Dust

naar ponyof voor jezelf naar ziekenhuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-07 07:36

hoi,

het klinkt misschien raar, maar gister is mijn pony kreupel geraakt en daardoor heb ik het gevoel dat ik bij hem moet zijn, echter een bijtplek is erger geworden en ik moet straks terugkomen in het ziekenhuis (was er gisteravond ook al).

Vinden jullie het raar als je niet de hele dag klaar kan staan om je pony af te spuiten?
(Ik weet dat de manege de zorg opzich neemt, maar toch voelt het zo raar).

kent iemand dat gevoel? zoja, wat kies je, voor jezelf of voor de pony?

groetjes
een verontruste mirjam

avaluna

Re: naar ponyof voor jezelf naar ziekenhuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 07:44

Ik denk dat dit echt alleen jouw gevoel is.
Jij wordt nu in het ziekenhuis verzorgd en je pony krijgt zijn verzorging op de manege.
Als je hem nou onverzorgd achterliet... en het je niks kon schelen.
Het feit dat je hier zo mee zit, laat mij al zien dat het wel goed zit hoor!
Hij is in goede handen en voor jezelf ga je straks gewoon weer even naar hem toe om hem even lekker te knuffelen!

Beterschap allebei!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:11

ehm... ik zie het probleem niet. als jij reagelt dat een ander de zorg van je pony overneemt even kun je toch langs het ziekenhuis gewoon?
en dat ziekenhuis duurt toch ook niet de hele dag?

beterschap iig

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:13

Je hebt geregeld dat de manege de zorg van je pony op zich neemt, zodat jij naar het ziekenhuis kan. Dan ben je IMO goed bezig en kun jij met een gerust hart naar het ziekenhuis.

Als jij nou iets leuks ging doen en je pony maar wat achterliet op de manege zonder dat iemand voor hem zorgt, dán ben je dom bezig.

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:16

Beetje rust is ook wel goed voor je pony, komt mooi uit, kun jij naar het ziekenhuis. Daarna is er vast nog tijd om weer even bij je pony te kijken!!

soyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:21

Nou als de zorg toch goed geregeld is dan is er niets aan de hand.Ik heb pasgeleden 2 weken in het ziekenhuis gelegen dankzij mijn paard Knipoog en toen kon ik niet anders.Maar de zorg van mijn 2 paarden was goed uitbesteed,maar dat neemt je schuldgevoel niet weg.Misschien dat je dat bedoeld.
Natuurlijk voelde ik me ook schuldig dat ik niet voor ze kan zorgen en niet kan rijden,maar je moet eerst aan jezelf denken zodat je vlug weer gezond bent en lekker van je paardje kan genieten.
Veel beterschap voor beide.