garny95 schreef:Delerium, mooi verhaal.
Tja tanden erin, dan is het nu net, net als schop onder je kont en de beuk erin, ik weet het wel, het gebeurd alleen ( nog) niet.
Ik had een goed figuur, nu 10 kg te veel, ik heb alleen het idee dat ik nu van zo heel ver moet komen en dat klopt ook eigenlijk wel. Ik vind dit nog lastiger dan stoppen met roken.
Ik begrijp wel heel goed hoe moeilijk die stap soms is om het sporten weer op te pakken.
Een tijd terug ben ik erg 'verslaafd' geweest aan hardlopen. Fietste daarnaast redelijk veel, en 2x per week op het paard. Dat is nu bijna allemaal afgetakeld. Echter, ik ga het hardlopen binnenkort oppakken, omdat ik me nog goed herinner hoe de boost voelt na 15km hardlopen.
Probeer echt 1 dag te plannen dat je sowieso gaat: doe dat gelijk nu. Neem deze week een dag in je hoofd dat je zou kunnen, geniet van het gevoel na het sporten en maak een schema met sporten. Misschien dat dat zou kunnen helpen.
Dit hielp erg bij hardlopen: ik had een afwisselend schema, wisselend maar meestal 4/5 dagen per week. Ik wou wel steeds verder dus moet je het langzaam opbouwen (misschien dat dat de doorslag gaf om door te gaan want je wilt je doel halen).