onregelmatige cyclus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

onregelmatige cyclus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:47

ik vind dit nogal een genant onderwerp om de 1 of andere manier Tong uitsteken

Maar ok, ik had een tijdje terug al een topic geplaatst met wat klachten... oa dat mijn cyclus ontzettend onregelmatig is...

En ook echt ontzettend irritant... Ik ben het bij gaan houden, en dit is mijn resultaat tot nu toe

3 oktober t/, 7 obtober was ik ongesteld... Ik heb het daarvoor niet bijgehouden, maar dit was ongeveer 3 weken te laat... (ik had 5 oktober een tussendag, wat ik normaal ook niet heb)

11 oktober was ik alleen 's ochtends ongesteld, maar had wel erge buikkrampen en hoofdpijn de rest van de dag
Vanaf 11 oktober heeft dit zich iedere week 1 dag herhaalt... Maar niet in een vast ritme oid.

Ik heb er ook echt last van aangezien ik ook echt gewoon klachten hebt tijdens mijn menstruatie (vreetbuien, buikkrampen, pijn in mijn rug, hoofdpijn..)
Ik heb al eerder een topic op bokt geplaats, en daarin dit ook even ' besproken' zeg maar,

Maar waar ik dus ook last van heb zijn uitvallende haren... Echt niet normaal, overal waar ik kom laat ik haar achter.. T is vooral niet zo fijn als ik aan het eten ben Clown En de douche is iedere 3 dagen verstopt Clown

Ik ben al naar de dokter geweest die een bloedtest heeft gedaan; daarkwam niets uit... Hij heeft me doorverwezen naar mensendiek(oid) therapie voor mijn hoofdpijn en hyperventilatie (heb ik maar 1x last van gehad maar ok Tong uitsteken )

Weet iemanddd wat ik eraan zou kunnen doen, en hoe ik het zou kunnen voorkomen? 't is echt superirritant namelijk Knipoog

Jasmijn159

Re: onregelmatige cyclus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:49

Aan de pil gaan?
Wordt PMS vaak minder van en brengt een beetje rust in je hormoonhuishouding en cyclus, omdat je precies om de 4 weken 1 week ongesteld bent.
Weet niet of t zou kunnen helpen hoor.. Bloos

Anoniem

Re: onregelmatige cyclus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 22:04

Lotte1990 schreef:
Aan de pil gaan?
Wordt PMS vaak minder van en brengt een beetje rust in je hormoonhuishouding en cyclus, omdat je precies om de 4 weken 1 week ongesteld bent.
Weet niet of t zou kunnen helpen hoor.. Bloos

tja, het vervelende is, dat ik echt jaren gewoon superregelmatig ben geweest... Ik had ook echt gewoon een cyclus van 30 dagen, dus 't was niet zo moeilijk om na te gaan wanneer ik ongesteld werd...

Maar ik zal het is vragen aan de HA... 't zou wel fijn zijn als er weer een beetje een 'ritme' in zou zitten...