Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
monky27 schreef:Ik vraag me echt af waar ik last van heb, ik ben op de een of andere manier helemaal de weg kwijt.
Ben zo wisselend, zo impulsief, zo beinvloedbaar, zo onrustig, zo onzeker, zo niet weten wat je wil!
Ik word er gek van en het begint nu echt mijn leven te beinvloeden.
zo ongelukkig, zo alleen en dan weer zo happy en sociaal. Ik koop dingen en trek alles na me toe en dan in ene stoot ik het weer af. Dit doe ik met dingen/ met spullen/met beesten en ook met mensen.
Ik maak keuzes en dan in ene hoeft er maar dit te zijn en ik keer me keuze helemaal om. Je word er gek van, ik kan dingen niet loslaten en fixeer me net zo lang tot ik heb of krijg wat ik wil.
Ik negeer mensen en ontwijk dingen. Ik weet niet waar ik last van heb, maar ik raak zo alles kwijt en ik kan het maar niet onderdrukken of laten rusten. Die druk en onrust.
Het steeds maar wisselen van dingen en ik kan echt geen keuzes maken.
Wie heeft dit ook en herkent dit probleem...
verootjoo schreef:Hoe oud ben je?
Mindfields schreef:Ik heb het niet maar het klinkt alsof je een beetje manisch depressief bent.....ene moment helemaal vrolijk, alles kan, aankopen doen waar je dan vervolgens later spijt van hebt, en weer de donkere periode ingaat, waarin je de mensen om je heen afstoot en niks meer leuk vindt en alleen nog maar in bed wil liggen. Het is heel naar zoiets, ik zou gewoon eens naar de huisarts gaan en hem duidelijk uitleggen wat je voelt, die kan jou vast doorverwijzen naar een goede psycholoog die je kan helpen.
Ik wens je in ieder geval heel erg veel sterkte, zoiets is echt ronduit kl*te.....
monky27 schreef:Ik vraag me echt af waar ik last van heb, ik ben op de een of andere manier helemaal de weg kwijt.
Ben zo wisselend, zo impulsief, zo beinvloedbaar, zo onrustig, zo onzeker, zo niet weten wat je wil!
Ik word er gek van en het begint nu echt mijn leven te beinvloeden.
zo ongelukkig, zo alleen en dan weer zo happy en sociaal. Ik koop dingen en trek alles na me toe en dan in ene stoot ik het weer af. Dit doe ik met dingen/ met spullen/met beesten en ook met mensen.
Ik maak keuzes en dan in ene hoeft er maar dit te zijn en ik keer me keuze helemaal om. Je word er gek van, ik kan dingen niet loslaten en fixeer me net zo lang tot ik heb of krijg wat ik wil.
Ik negeer mensen en ontwijk dingen. Ik weet niet waar ik last van heb, maar ik raak zo alles kwijt en ik kan het maar niet onderdrukken of laten rusten. Die druk en onrust.
Het steeds maar wisselen van dingen en ik kan echt geen keuzes maken.
Wie heeft dit ook en herkent dit probleem...