Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JufMarja schreef:Hoi,
Leuk dat je reageert. Bij mij is het ook al redelijk gevorderd. Ik kan nog wel redelijk rijden alleen kan ik met mijn rug moeilijk naar achter gaan zitten en ook het opstijgen is niet zo makkelijk.
Ik ben helaas nog maar 21, maar ik ga ervoor....ik vind het zo fijn om te doen. Ik moet wel zeggen dat ik me af en toe toch wel afvraag of ik niet tekort schiet aan mijn paardjes en aan de eigenaar voor wie ik haar paard rij. Maar gelukkig heeft iedereen op stal daar begrip voor! Ze helpen me altijd graag...maarja de toekomst is wel even lastig. Ik hoop dat ik snel een goed medicijn kan krijgen.
Sommige zeggen ook overstappen op western maar ik vind dressuur zo leuk om te doen..
Groetjes Marja
JufMarja schreef:Hoi,
Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het echt fijn dat jullie hier iets neerzetten!
Ik ga het nu ook rustig aan doen. Opstappen met een krukje is inderdaad een stuk prettiger
alleen soms gaat het dan nog maar net. Ik hoop dat de toekomst mij een goed medicijn geeft.
Mag je niet meer paardrijden door je reuma van de arts of ben je er zelf mee gestopt.
Zij hij dat het niet goed was ofzo? Ik heb 30 nov. weer een afspraak en ga het er zeker eens over hebben met hem...
Ik moet helaas stoppen met mijn mailtje omdat ik net bezoek krijg! Binnenkort een langere mail!
Groetjes Marja