Diane pil

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa0710

Diane pil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 19:56

hee Haha!
ik ben sinds een jaar aan de Diane-pil voor m'n acné. ik heb nu helemaal geen puistjes meer maar ben wel een beetje aangekomen, ik wil er mee stoppen maar ik ben heel erg bang dat mijn puisten weer terugkomen!
wat is jullie ervaring?

Cerilene_

Re: Diane pil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 19:58

Ik heb hetzelfde, dus ik ben heel benieuwd.

Cheeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:33

Ik heb de Diane pil en ben een tijdje geleden een paar maandjes gestopt, maar toen kwamen mijn puistjes echt weer terug. Slik nu dus weer braaf de Diana pil en nergens last meer van!

Lisa0710

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 20:45

ooh jammer Boos! misschien ga ik het wel proberen, en als m'n puistjes terugkomen ga ik weer aan de pil denk ik! maar is het niet zo dat als je gewoon gezond eet en veel water drinkt enzo en dan stopt met de pil, dat de puistjes wegblijven?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:47

Same here.
Rotpil die Diane! Gadver nooit meer in mijn lijf.

Overgestapt op de yasmin.. geen puisje te zien!

( terwijl ik vroeger echt een krentenbol was ) Clown

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:10

Vroeger slikte ik ook de Diane pil,en ook geen puistjes meer toen.
Maar toen ik met deze pil stopte...ha daar kwamen ze weer op.
Dus toen maar terug naar de Diane pil,maar meid je kan van alle anti conceptie pillen iets aan komen in gewicht hoor.
Nu??Geen Diane pil meer...en ook geen puistjes meer!!!
Meid dus nog hoop genoeg,ik wens je sterkte in je beslissing. Vriendjes zijn? Doei!

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:48

Ik ben ook op de diane gegaan voor de puistjes maar kwam ook heel erg aan
heb nu de yasmin
geen puistjes meer en ik kom niet meer aan Haha!
ideaal Haha!

_Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 14:27

ik heb de diane ook 3 maanden geslikt, had ook een mooi effect op mn huid, zag er een stuk bter uit.
ben daarna over gestapt op de yasmin, ze kwamen bij mij idd ook weer terug, maar slik de yasmin nu en mn huid ziet er ook beter uit Ja

maar wil je echt helemaal stoppen met de pil, of gewoon overstappen?
want als je overstapt op een andere pil zullen ze idd wel terug komen, maar zodra je lichaam aan die nieuwe pil is gewent gaat je huid denk ik er wel weer wat beter uit zien, want over het algemeen heeft de pil een goed effect op je huid, alleen de diane wat meer dan andere.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 19:18

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:05

Ligt ook aan je leeftijd, toen ik jonger was, had ik ook de diane. Als ik dan een keer stopte, kon je dat gelijk aan mijn huid zien. Nu ben ik weer net gestopt en nu kan ik dat niet aan mijn huid zien. Zit nu dus te twijfelen of ik nog de diane blijf slikken of dat ik beter kan overstappen, dus ik volg dit topic even

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:41

Ik heb de Dianepil 1 maand geslikt, maar ben na de eerste stopweek weer overgegaan op de pil die ik daarvoor had. Ik kreeg in de stopweek de vreselijkste hoofdpijnen ooit en daar hielp helemaal niets tegen, behalve stoppen met die Diane pil.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:48

Ik weet niet hoe oud je bent, maar het is sowieso heel nornaal dat je in een jaar tijd aankomt als je nog in de puber leeftijd zit Knipoog
je lichaam is dan nog lang niet 'af' zegmaar, zo rond je 20e heb je zo';n beetje je uiteindelijke figuur, en ook dan kan je nog aankomen maar dat ligt dan voornamelijk aan wat je eet en of je wel/niet sport Knipoog
maar als je 16/17 ofzo bent was je ook zonder pil wrsch wel aangekomen, hoort er nou eenmaal bij.

ik slik de diane ook al uhm 10 jaar, en ik ben in die 10 jaar heel wat aangekomen, en das heel normaal want begon op mn 15e met die pil Knipoog
nu 25 en nogsteeds slank, niet meer graatmager zoals vroeger Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:50

jiehaaa schreef:
Ik heb de Dianepil 1 maand geslikt, maar ben na de eerste stopweek weer overgegaan op de pil die ik daarvoor had. Ik kreeg in de stopweek de vreselijkste hoofdpijnen ooit en daar hielp helemaal niets tegen, behalve stoppen met die Diane pil.

1 maand is dus 1 strip? dan is je lichaam nog niet gewend aan de nieuwe pil, ook raar dat je in die stopweek zeker wist dat stoppen met de dianepil de enige oplossing was, in de stopweek slik je hem nml sowieso al niet
grote kans dat die hoofdpijn ook weg was gegaan als je na je stopweek wel met e diane verder was gegaan.

al is de een wel gevoeliger voor bijwerkingen dan de ander, ik heb echt toaal nergens last van gelukkig Haha!

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 22:37

Zoals Medousa al aangeeft, is er voor dit soort vragen een centraal topic.