Mijn gezicht komt aan..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Minidroppie

Mijn gezicht komt aan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 18:58

Ik ben nu weer iets dikker geworden. Erg jammer! Maar het ergste is dat mijn gezicht het eerst het meeste aankomt. Dus krijg direct een onderkin, en zo'n opgezwollen gezicht. Weet iemand hoe mijn hoofd kan laten afvallen Tong uitsteken Natuurlijk het helemaal afvallen. Maar dat doe ik met alle rust als ik zorg dat ik binnen 2 weken weer 3 tot 5kilo lichter ben vind ik het ok. Maar ik wil van mijn dikke hoofd af! Iemand tips? Misschien om mijn gezichtspieren te trainen??

Alvast bedankt!! Rolleyes

imd

Re: Mijn gezicht komt aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 18:59

Je kinspieren kun je trainen (heb ik gehoord) door je hoofs wat naar achteren te doen en dan vaak je mond open en dicht, op zo'n manier dat je de spieren voelt natuurlijk Lachen

Minidroppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 16:38

Verder nog? Lachen

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 16:43

Voorlopig geen alcohol, suiker vermijden, geen koffie, vezelrijk ontbijt (allbran met yogurt bijv), en minderen met aardappelen, het liefste zuurdezem-brood eten (en anders volkoren), GEEN witmeelproducten, geen frisdrank, en veel water en kruidenthee drinken.....
Daarbij kun je je voldouwen met groenten en fruit, dat kan weinig kwaad.
Dus niet MINDER eten (als in: hongeren), maar GEZONDER eten....
Moet jij es opletten! Haha!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 16:44

ps; het is niet mogelijk om plaatselijk af te vallen...zeker niet in je gezicht. Maak een goed plan van aanpak en ga aub niet heel streng lijnen....dat werkt niet op de lange duur!