pijn in mijn borst?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

pijn in mijn borst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 12:09

Aan mijn linkerkant heb ik heel erg stekende pijn in mijn borst, maar echt links onderin, net richting mijn zij ergens bij de onderste rib. Ik kan niet op die kant liggen en ik kan ook maar heel oppervlakkig ademhalen, anders heb ik echt het idee dat ik flauwval van de pijn... Logisch gevolg is dus dat je heel snel en oppervlakkig adem gaat halen...
Ik heb dit wel vaker, maar dan gaat het over als ik 1 keer goed door heb kunnen ademen maar dat lukt dus echt niet nu...
Heb het al sinds gister middag, weet iemand wat dit zou kunnen zijn? *vind het stiekem toch wel een beetje eng*

_Karlijn

Re: pijn in mijn borst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 16:10

Als je het idee krijgt dat je bijna flauwvalt van de pijn, en je kan moeilijk ademen, lijken mij er genoeg redenen te zijn voor een bezoekje aan de dokter? Lachen

Het kan zijn dat het niks ergs is, maar voor hetzelfde geld is het wel wat ergs, en dan kun je beter voorkomen dan genezen Lachen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 16:12

Heb dat ook weleens aan de linkerkant van die steken ineens, of het lijkt net op spierpijn, heel irritand maar gaat meestal vanzelf over dus maak me er niet zo druk om eigenlijk.

Maar goed als je, je echt zorgen maakt dan even langs de HA gaan Knipoog

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 18:23

Het lijkt eigenlijk helemaal niet op spierpijn....
En idd gaat het meestal na een par uur weer weg, maar nu blijft het zo lang...
Kijk morgen hoe het is en anders ga ik maar naar de HA. *zucht* Hij ziet me weer aankomen...

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 18:25

zou je anders niet gewoon even de huisartsenpost bellen? Wie weet als het je tussenribspiertjes / gekneusde rib is dat je wat pijnstilling kan krijgen. Zo hoog / snel ademen is niet goed voor je lichaam, daar word je vanzelf high van.

Daarbij...je weet niet wat het is, gewoon even bellen en overleggen, als hun het nodig vinden dan kan je langskomen, ben je gelijk van het geneuzel af Knipoog

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 19:54

Ik ga met Kitty mee, klinkt als een verkrampt tussenribspiertje...
Even HAP bellen, als het al zolang aanhoudt kan je misschien spierontspanner krijgen...

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:00

Heb je dan echt van die harde steken ineens? Want dat heb ik ook weleens en dan daarna als die steken wegzijn voelt het als een soort spierpijn en dat terkt ook weer weg.

Ik heb er verder niet heel veel last van. Maar je kan natuurlijk altijd even na de HA gaan als je, je zorgen maakt Knipoog

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 00:38

grinn de medische tak is het met elkaar eens...en, hoe gaat het nu?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 00:48

Hoe is het nu??

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 10:52

Misschien ga je snel en oppervakkig adem halen omdat je er nerveus van wordt meid.
Maar even bij je huisarts langs gaan,is toch ook mijn advies.
Ik denk dat het vrij onschuldig is,maar kleine moeite om de vakman of vouw te raadplegen.En dan ben jezelf ook gerust gesteld.Beterschap en kop op meid.. Ach gut .

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 10:55

SORRY.....vakman en vak vouw????VROUW natuurlijk!! Clown Haha!
Sorry aan alle vak vouwen die dit lezen... Bloos

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 20:05

Ben vandaag toch ff bij HA geweest, die dacht eerst, aan een klaplong maar dat was het gelukkig niet, heb nu pijnstillers en spierontspanners, en als het volgende week niet weg is gaan we verder kijken... Pijn valt nu mee gelukkig.

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 12:08

vrouw is een moeilijk woord he bandos Tong uitsteken Clown

@zonnebloem, hopelijk voel je je snel beter en is het geheel en alleen te wijten aan wat spieren die uit de pas lopen! Succes en beterschap!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 20:54

ik stel mijn vraag maar even in dit topic aangezien het op hetzelfde neerkomt. Ik heb sinds een paar dagen steken in mijn linkerborst. En dan echt in het midden van mijn borst. De vorige dagen was het zo af en toe een steek, maar nu is het echt heel vaak. Als het aanhoud ga ik wel naar de dokter, maar voor nu ben ik benieuwd of iemand enig idee heeft wat dit kan zijn en of ik eventueel iets kan pakken tegen de steken.

kepo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:19

zal het geen spierpijn zijn , ik heb een keer een paar weken spierpijn gehad in mijn linkerborst , elk dingetje wat ik oppakte wat net iets te zwaar was kreeg ik behoorlijke steken in mijn borst en oksel,

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 00:11

Ik heb dit al mijn hele leven :s links net onder mijn borst en het voelt alsof iemand een pin op die plaats in je lijf steekt. ik kan dan ook even niet geheel inademen meestal is het bij mij na een keer of 6 van die korte andemhalingen weer over.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 01:42

Mijn HA heeft me eens verteld dat het een spiertje is dat tussen je ribben vast zit.

Het doet verdomde veel pijn, maar ik doe altijd mijn armen omhoog en haal heel diep adem. Dan voel je *pats* en is het over... Wel even je kiezen op elkaar Knipoog