Ik heb echt onwijze last van jeuk op m'n benen. Zo erg dat ik het al redelijk open gekrabt heb. M'n moeder denkt dat het van het weer komt, maar ik heb er meer last van als ik een bepaalde spijkerbroek aan heb. Maar nu weer iets nieuws, als ik die spijkerbroek niet aan heb, jeukt het nog.
misschien nieuwe of andere waspoeder ??? daar kan ik dus niet tegen ook alleen bij spijkerbroeken gaan me porien op me boven benen ook openstaan enzo en rode vleken giga jeuk
heb ik dus ook gehad , ik kwam uit bed en ik zat helemaal onder de rooie bulten ik heb snachts ook een keer mijn hele voet open gekrapt , ik weet nog niet wat het was maar ik werd ook zieker verkouden griep enzo dus het kan best wezen dat je een infectie hebt dus zorg dat je goed warm blijft en niet ziek worden
Heb je je benen misschien recentelijk onthaard? Dat zou ook een oorzaak kunnen zijn. Hoe dan ook; sterkte, best vervelend zoiets.
Heb toevallig nog 2 weken geleden harsen op school gehad. En dat waren alleen m'n onderbenen en de jeuk zit toch wel op m'n bovenbenen. Ook naast m'n knieholte en dat is wel geharst.
ik had vorig jaar een of andere allergie, de hele winter en half zomer lang had ik een soort van jeukende 'muggenbulten' op mijn been.. echt ik krabde alles los, had soms wel 12 open wonden op mijn onderbenen zitten.. + de nieuwe bultjes.. verschrikkelijk toen ben ik er mee naar de dokter gegaan, die eerst dacht aan bedwantsen ofzoiets? Van die beestjes in je bed.. maar het bleef komen.. ook als ik 's nachts ergens anders sliep.. toen hebben ze me medicijnen voor allergie voorgeschreven.. deze 2 weken geslikt geen verbetering toen hebben ze me nieuwe pilletjes voorgeschreven, hele zware.. toen was het binnnen 2 weken helemaal over (heb nu nog wel overal littekens ) hele poos geen last meer gehad, totdat ik vorige week weer zo'n bultje had op me voet.. zogauw ik het niet vertrouw, ga ik gewoon weer naar de dokter! Ook een slim plan voor jou!
Even langs de dokter om te kijken of het een allergie is. Ik krijg door allergie ook vreselijk jeuk op mijn benen (alleen blijft het bij mij niet bij mijn benen), en allergie kan door de meest rare dingen komen. Inderdaad parfum, maar ook voedingsmiddelen, dingen die in de lucht ziten, wasmiddel, echt van alles. Kunnen wij je hier niet zeggen.