Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
erleyne schreef:Ben je al naar de opticien geweest? Draag je nu een bril/lenzen?
Misschien zie je wel gewoon niet echt goed en worden je ogen moe van het compenseren. Ik liep ook al jaren rond met moeie ogen, toen bleek dat ik -3 hadSinds ik een bril heb, lijkt de wereld heel anders
![]()
Doe je veel beeldschermwerk? Daar worden je ogen ook vaak moe van!
erleyne schreef:BIk liep ook al jaren rond met moeie ogen, toen bleek dat ik -3 hadSinds ik een bril heb, lijkt de wereld heel anders
Nicky__ schreef:Ligt het niet aan veel make up?
Susanne_ schreef:Ik heb er ook last van, weet ook zeker dat ik een bril moet, ben alleen te lui om naar de opticien te gaan. Daarbij lijkt een bril me echt verschikkelijk, dat past totaal niet bij mij en lenzen onhandig met allerlei allergiën enzo. Dus ik blijf lekker met moeie ogen rondwaggelen.
crossmonster schreef:Susanne_ schreef:Ik heb er ook last van, weet ook zeker dat ik een bril moet, ben alleen te lui om naar de opticien te gaan. Daarbij lijkt een bril me echt verschikkelijk, dat past totaal niet bij mij en lenzen onhandig met allerlei allergiën enzo. Dus ik blijf lekker met moeie ogen rondwaggelen.
dat vind ik dus dom,
(niet verkeerd opvatten)
een bril kan juist heel leuk staan ! en misschien kan je in jouw geval de bril alleen dragen met tv kijken etc?
ik had m altijd alleen met autorijden nodig
Susanne_ schreef:Ik heb er ook last van, weet ook zeker dat ik een bril moet, ben alleen te lui om naar de opticien te gaan. Daarbij lijkt een bril me echt verschikkelijk, dat past totaal niet bij mij en lenzen onhandig met allerlei allergiën enzo. Dus ik blijf lekker met moeie ogen rondwaggelen.
Mindim schreef:Susanne_ schreef:Ik heb er ook last van, weet ook zeker dat ik een bril moet, ben alleen te lui om naar de opticien te gaan. Daarbij lijkt een bril me echt verschikkelijk, dat past totaal niet bij mij en lenzen onhandig met allerlei allergiën enzo. Dus ik blijf lekker met moeie ogen rondwaggelen.
Wanneer je je autorijbewijs ooit wilt halen, moet je echt een bril. Je zicht wordt namelijk wel getest, als je de nummerborden of verkeersborden niet kunt lezen heb je echt een probleem.
Ik dacht dat we onderhand over het stiga brillenjeut heen waren? Ik dacht dat het tegenwoordig als mode accesoire werd gezien???
Inge_83 schreef:Suzanne, een bril is gewoon even wennen, maar als je er aan gewend bent valt hij niet eens meer op, je voelt hem dan ook niet meer zitten.
Het is net als bv voor het eerst een bh dragen, daar moet je ook aan wennen.
En als je je haar in een andere kleur hebt geverfd valt dat ook op.
Je hebt zo veel verschillende soorten brillen, dat er voor elk gezicht wel een leuke bril te vinden is.
Als je straks nog meer last gaat krijgen en dat niet meer te corrigeren valt krijg je spijt.
Dus hup, naar de opticien jij.