Woensdagavond had ik al wat jeuk in mijn nek en leek m'n huid wat geïrriteerd. Nu heb ik constitutioneel eczeem en een vrij gevoelige huid en wanneer ik een lage weerstand heb, krijg ik in m'n hals altijd wat eczeemplekjes, niets bijzonders dacht ik dus

Totdat ik gisteren al wat jeuk had rond m'n knieholten en onderbeen. Afgelopen zondag i.v.m saunabezoek voor dinsdag grondige ontharingssessie gehouden en m'n benen dus ontdaan van hun wintertapijt, dacht eerst dat de terugkomende haartjes dus voor wat kriebels zorgden

Maar...sinds vanmorgen ben ik net een roodgespikkelde appaloosa. Vreselijk jeukende, rode bultjes, voornamelijk rond mijn knieholten en binnenbeen. Geprobeerd zo min mogelijk te krabben, gewoon broek aan en klaar. Toen ik me vanavond in m'n pyjama hees, zag ik dat het zich uitgebreid heeft naar m'n bovenbenen, m'n billen en zelfs m'n taille. En het jeukt, niet normaal!

Het is veel vuriger dan vanochtend en wanneer ik over m'n huid strijk, voel ik dat er onder m'n huid bobbeltjes zitten. In fel licht zie ik ook dat het een soort witte bobbeltjes zijn met een vurige gloed erover. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen en durf ook niet echt te gaan smeren: ik heb wel een hydrofiele zalf tegen m'n eczeem, maar spring daar liever niet te royaal mee om

Op zich is het best uit te houden met kleding aan, maar ik moet zo dus onder de wol en ben bang dat ik mezelf openkrab in bed. Kan pas op z'n vroegst maandag bij de dokter terecht, dus als iemand dit herkent en énig idee heeft wat het is en wat ik zo 1-2-3 kan doen om in ieder geval de jeuk te verminderen...graag!
Zo zag het er vanmorgen overigens uit: http://img87.imageshack.us/img87/2435/bultjesvs2.jpg
Inmiddels ziet mijn hele bovenbeen er zo uit en heb ik kleine plekjes op m'n bips en m'n taille

En nu maar hopen dat ik niet morgen wakker word en dat m'n hele gezicht onder zit