toch blaasonsteking naar vele keren huisarts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

toch blaasonsteking naar vele keren huisarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 15:21

heb al een lange tijd last dat ik steeds moest plassen en een branderig gevoel,maar er kwam steeds niets uit met de urine,dus kreeg ook gene antibiotica toen mee,wel exstra veel gedronken,en cranberrytabletten geslikt niets hielp of het ging een tijd goed en kwam het weer terug
vandaag weer geweest met de urine en nou zagen ze wel wat bacterieen dus wel een antibioticakuur meegekregen gelukkig Knipoog hopelijk gaat het snel beter,zo zie je maar ze het niet altijd kunnen vinden in de urine,en toch de klachten,en de urine wordt ook nog opgestuurd naar labarotorium om te kijken of er verders nog iets zit..

wie herkent dit en heeft het ook zo meegemaakt?? gr emaartje

Anoniem

Re: toch blaasonsteking naar vele keren huisarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:33

Heb dit ook gehad....
Emaartje schreef:
en de urine wordt ook nog opgestuurd naar labarotorium om te kijken of er verders nog iets zit..

Dit doen ze om et kijken welke AB je het beste kan slikken...
Dus wees niet gevreest dat ze verder gaan kijken.
Als je de juist AB krijgt zal je merken dat het snel weggaat..
Alleen geen cranberry dr bijslikken, die twee botsen elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:37

Ik heb meerdere kuren achter elkaar gehad, ook met urine opsturen, dan was het over maar kwam het na een poosje weer terug. Ik ben gestopt met kuren en als ik er last van had dronk ik ongezoet cranberrysap ( Misselijk bleh)
Daarnaast idd voldoende water drinken, helemaal uitplassen en altijd wassen na het flikflooien Vork
Ik heb er nooit meer last van, als ik het op voel komen drink ik zo'n fles op en is het weer klaar.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 17:20

ik heb gemiddeld zo`n 5 blaasontstekingen per jaar...
Ach ben er onder tussen aan gewend en mijn dokter geloofd me ook meteen als ik meld dat ik een blaasontsteking heb.
Kan het ondertussen feilloos benoemen. Mijn urine is al tig keer op kweek gezet bij het lab maar verder kunnen ze er niks aan ontdekken...

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 23:40

Jolanda_ schreef:
ik heb gemiddeld zo`n 5 blaasontstekingen per jaar...
Ach ben er onder tussen aan gewend en mijn dokter geloofd me ook meteen als ik meld dat ik een blaasontsteking heb.
Kan het ondertussen feilloos benoemen. Mijn urine is al tig keer op kweek gezet bij het lab maar verder kunnen ze er niks aan ontdekken...

kunnen ze in de urine ook niet ontdekken dat je een blaasonsteking hebt? en werkt de antibiotica wel ervoor..welke heb jij

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 00:42

heb de kuur antibiotica op en het is niets veranderd hou die aandrang en het is super gevoelig de blaas als ik het laatste uitplas?