I.v.m een hardnekkig ontsteking van mijn pezen in het linkerschoudergewricht moet ik zeer binnenkort een keus gaan maken.
Gisteren gaf de orthopeed mij drie optie's.
1: 't kan vanzelf overgaan, maar gezien de duur van de klachten is dit ondenkbaar.
2: er mee leren leven.
3: een operatie.
Bij deze operatie wordt een stukje bot van mijn schouderkom gehaald om zo meer ruimte te creëren en genezing te bevorderen voor de tussenliggende ontstoken pezen.
Mijn klachten zouden hierdoor (kunnen) verdwijnen, 75% van deze operatie's gaat goed.
Tevens zijn de doemscenario's doorgesproken, van een stijve schouder tot botonsteking na de operatie aan toe.
Ik heb al contact gehad met mijn fysiotherapeut en arbo arts en zij schetsen een positiever beeld, alhoewel... ik in het meest ongunstigste geval één jaar revalidatie nodig zal hebben !
Ik moet binnen nu en 4 weken een beslissing nemen, mijn vraag aan forumgebruikers... wie heeft zelf ervaring met deze operatie of kent iemand in zijn nabije omgeving die deze operatie ook heeft ondergaan en wil deze ervaring met mij delen ?
Nb: Ik heb al een traject van fysio, spuiten en pillen achter de rug... helaas zonder resultaat. I.m.o heb ik er zelf alles aan gedaan wat mogelijk was, maar voor ik het besluit tot operatie neem...
Gr. Britt