ik heb iets heel raars meegemaakt nu haha kan er wel om lachen eigenlijk!
ik heb al enkele maanden erge last van mijn voet telkens,als ik rustig ben etc niet maar als ik de hele dag gewerkt heb heb ik erge pijn eigenlijk.
ik heb daar eigenlijk niet al te veel aandacht aan besteed en gewoon al een paar maand mee doorgelopen!ben niet een erge pieperd haha al zeg ik het zelf!

maar oke afgelopen week werd de pijn eigenlijk wel echt ondraaglijk soms,ik had/heb pijn aan de hele zijkant van mijn voet.
nu heb ik het eigenlijk op alles gegeven -likdoorn-eelt-verkeerde steunzolen etc
niks blijkt eigenlijk waar haha
hoe is het nu gegaan:ik heb vorige week vrijdag een afspraak gemaakt bij zowel de pedicure als de podotherapeut,daar kon ik afgelopen maandag terecht!
ik was s'ochtends naar de pedicure geweest en bleek inderdaad dat ik een likdoorn had die heeft ze weggehaald etc
toen diezelfde middag naar de podotherapeut omdat ik dacht dat mijn steunzool niet goed was.
nou ja ze zegt ja lijkt me heel raar dat dat door de steunzool kan komen,gaat u maar even liggen mevrouw,ik vervolgens op zo'n bed schoenen uit,na goed zij voelen etc.
wat blijkt nu ik heb een botje in mijn voet gebroken dus loop nu al enkele maanden met een gebroken voet rond **grinnekt**
ik moet nu 2 weken met mijn voet in zo'n rekverband etc wat is dat?
en rust houden.
over 2 weken heb ik weer een afspraak en dan gaat ze verder kijken ivm doorverwijzing naar ha of ziekenhuis.
ze wou eerst kijken wat er met 2 week rust gebeurde omdat dat botje wel uit zichzelf weer zou genezen vaak....
nou was mijn vraag hebben jullie zoiets wel eens meegemaakt?
vond dit zo gek,was wel te verklaren allemaal de pijn etc.
ze vertelde trouwens ook dat ze mij wel door wou sturen etc maar dat dat geen zin had momenteel omdat ze dit op foto's vaak nog niet konden zien.en dat ze het dan als gekneusd afdeden.
andere mogelijkheid was speciale zolen precies aan de voet gemeten die corrigeerde etc
nou sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt!
ben benieuwd of hier meer bokkers wel eens last van hebben gehad
p.s ik heb het waarschijnlijk gekregen na een ernstige val waarbij ik ook mijn kniebanden gescheurd had,pijn van het voetbotje kon pas 2 weken later komen en dat kan kloppen inderdaad!