Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Ja hoor Mieske jer mag weten waarom ik het niet redt,ik loop bij een internist vanwege vermoeidheidsklachten.En hoop volgende week de uitslag te krijgen,laatst in een winkel moest ik voor 1 etage de lift nemen.Ik kan niet veel doen maar probeer wel aan de gang te blijven, als ik buk ben ik al buiten adem dus dat is niet normaal.
napoleon schreef:Ze vroeg 12,50 per uur en ik moet zeggen dat het me meer dan waard is.
mieske schreef:Dat vind ik erg veel, heb vaak advertenties gezien waarin ze van 6 tot 8 euro per uur vragen. Wat ik een redelijke prijs vind.
Ik wil je ook wel helpen hoor marleen, maar waarschijnlijk woon je erg ver weg
napoleon schreef:mieske schreef:Dat vind ik erg veel, heb vaak advertenties gezien waarin ze van 6 tot 8 euro per uur vragen. Wat ik een redelijke prijs vind.
Ik wil je ook wel helpen hoor marleen, maar waarschijnlijk woon je erg ver weg
12,50 is het standaard bedrag van de thuishulp........ Is dus niet te duur maar normaal voor iemand met ervaring. (meisje wat bij mij werkt heeft bij de thuishulp gewerkt en heeft de nodige ervaring)
Voor een niet ervaren hulp zou ik wellicht minder betalen maar dan weet ik ook niet wat ik in huis haal!
russel schreef:Volgens mij kan jij een persoonsgebonden budget aanvragen om zo een hulp in de huishouding te krijgen.