over gemaakt, of ik wel of niet naar de ha moest. Dat heb ik dus wel gedaan.
Hij heeft er 2 seconde naar gekeken en me maar doorverwezen naar de ortopeed.
Daar ben ik Vrijdag dus geweest. We hebben foto's laten maken. En wat bleek nou,
mijn ene bot is langer dan de ander. Daarom heb ik er ook zoveel last van. Dus morgen
gaan we een Ct scan maken om te kijken of de gewrichten goed zijn. En een vergelijkende
foto met mijn rechter pols. En over 3 weken ongeveer krijgen we de uitslag (de Ortopeed is
die tijd afwezig). Maar nu heb ik dus het probleem, gister heb ik gewerkt, en ik kan nu nauwlijks
mijn arm bewegen zonder pijn. Ik heb een pijnstiller, maar ik wil niet dagelijks pijnstillers nemen...
Steun verbandje werkt ook niet. En wat zijn jullie ervaringen met opnieuw breken?
Tot hoe hoog zat het gips.
Toen ik was gevallen (3 jaar terug) viel ik op de rug van mijn hand, dus anders dan dat de meeste
vallen. (Ik hoorde ook hard iets knappen, maar wat wil je als je bot doormidden gaat..?

Ik heb toen van 12 tot 7 in het ziekenhuis gezeten. Volgende dag terug omdat de spalk aan de
verkeerde kant zat, en een paar weken later nieuw gips, stagieare moest mijn vinger omhoog
houden en liet hem los. Dat deed ook vereselijke pijn!

Maar wat ik me nu ook nog afvraag, kan het aan een van deze dingen liggen? Vanaf het begin
stond die al niet helemaal goed. Maar ze dachten dat dat wel goed kwam. En nu in die drie jaar
ben ik natuurlijk gegroeid, en nu is dus mijn liner bot langer dan mijn rechter (ben de namen kwijt..)
En dus wijkt mijn hand af naar rechts. Vooral aan het eind van de dag of als het koud is, is die dik
en pijnlijker.
Wat zouden jullie in mijn geval doen?