natuurlijke borstvergroting...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikke24

natuurlijke borstvergroting...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 11:32

Ik heb echt volgens mij de kleinste cupmaat die er bestaat, als het al een cupmaat te noemen is. Toch durf ik een operatie niet aan. (dit ook door omstandigheden)...
Nu zijn er zoveel producten op de markt, die zweren dat je borsten gaan groeien....Wie o wei heeft hier ervaringen mee?

Ik wil dus echt geen reacties horen van; je moet blij zijn met wat je hebt, want ik ben 26 jaar en beslis zelf wel wanneer ik blij ben Knipoog Ik voel me nu gewoon niet vrouw en heb echt zoiets mensen die dit zeggen, weten niet hoe ik me voel en zullen vast wel genoeg hebben!

CM_

Re: natuurlijke borstvergroting...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 11:35

ik geloof niet dat zulke middelen werken,
hormonen kunnen het wel doen, maar dat veroorzaakt volgensmij meer dingen die je niet wil hebben (beharing etc...)

ik heb een normale B maat, als ik wat molliger ben zijn ze richting C val ik wat af, dan worden ze als eerste weer kleiner ,
het is voornamelijk vet en wat bindweefsel wat er in de borsten zit,ik weet niet hoe je postuur is?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 11:38

Het enige dat je kunt doen is je borstspieren trainen zodat wat je hebt iets meer naar voren komt.

Als één van de gezworen middeltjes echt zou werken zou de uitvinder daarvan echt wel rentenieren hoor, ik denk dat er veel vrouwen een spreekwoordelijke moord zouden doen voor zoiets.

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 11:39

ik ben tenger, maatje 36. als mijn bortsen iets meer volume hebben, ben ik al tevreden. Ik heb geen decolletee om het zo maar te zeggen. Tis moeilijk uitleggen, zal ik een foto maken hihihihihihhihihi!
ik hoef echt maar iets van een b, gewoon dat er een ronding inzit, dan ben ik al tevreden!

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 11:40

delerium schreef:
Het enige dat je kunt doen is je borstspieren trainen zodat wat je hebt iets meer naar voren komt.

Als één van de gezworen middeltjes echt zou werken zou de uitvinder daarvan echt wel rentenieren hoor, ik denk dat er veel vrouwen een spreekwoordelijke moord zouden doen voor zoiets.

Borstspieren trainen heeft ook niet het gewenste effect! haha

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 11:41

zwangerschap schijnt ook nogal goed te helpen, alleen is het effect maar tijdelijk Knipoog

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 11:43

Heb er ook eens een topic over geopend: viewtopic.php?f=136&t=586461&hilit=breastgro
Na dit topic heb ik maar besloten om er niet aan te beginnen. Maar ik heb een A cup, en ik heb er volgens mij psychologisch minder last van dan jij. Daarbij ben ik 19, dus ik heb stille hoop dat ze nog gaan groeien.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 11:43

Ik vrees dat er helemaal niks helpt!

Gewwon goed gevulde bh`s aantrekken!

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 11:52

asjemenou schreef:
Ik vrees dat er helemaal niks helpt!

Gewwon goed gevulde bh`s aantrekken!

Dat neemt het probleem niet weg, dat verbloemt het. Het gaat mij er niet om hoe ik uitzie in kleren, maar hoe ik me voel als ik mezlef naakt in de spiegel bekijk!

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 11:55

Ik ben bang dat het enige dat kan helpen een operatie is.

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 11:57

Ja maar dat is voor mij geen optie. Ik heb nogal veel last van littekenweefsel en als dat zich gaat vormne kan het zijn dat alles ingecapselt wordt en uiteindelijk moet de prothese er dan uit en dan ben ik nog meer verminkt!

Ik was op een site met boléro pillen.....Opzich kreeg ik hier wel een goed gevoel bij...

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 12:04

Als dat zou helpen dan zouden die pillen niet aan te slepen zijn!
Vrees dat geen van die middeltjes helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 12:09

mischien eens naar je HA gaan en bespreken wat die voor een optie's voor je heeft die kunnen helpen? Ik weet toevallig van een meisje uit mijn klas die helemaal geen borsten heeft, dat ze nu hormonen krijgt om haar borstgroei te bevorderen.. er moet dus wel iets zijn wat jou kan helpen lijkt me..

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 13:07

Ik ben bang dat 99,9% van de wondermiddeltjes niet werken. Je kan smeren tot je een ons weegt, je borsten worden er echt niet groter van.

Misschien iets hormonaals inderdaad, maar ik zou zelf niet weten wat... en dat soort kuurtjes hebben ook altijd weer nadelen.

Ik weet niet hoe je algehele lichaamsbouw is? Als je over je hele lijf geen grammetje vet hebt, is het vrij normaal dat je ook kleine borsten hebt.

Ik zit zelf tussen een A en B cup in, elke keer verschillend omdat ik wel eens enorm afgevallen ben (Acupje)... eenmaal op gewicht krijg ik dan weer een B. Soms zit ik dan zelfs een tikje tegen de C aan. Toch heb ik hele stevige borsten. De potloodtest is geen probleem.

Vandaar dus dat ik me afvraag hoe jou lichaamsbouw is...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:51

de potloodtest?
das toch juist voor hangtieten?
of heb ik het gruwelijk mis?

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:55

Er zijn hier in het verleden al meerdere topics over geweest. De zoekfunctie werkt weer goed dus misschien heb je aan die topics nog wel wat Knipoog

Verder kwam er eigenlijk altijd uit dat die middeltjes niet echt werken. Je hoort vrijwel geen mensen positief praten over borstvergrotings pillen, zalfjes e.d. Helaas, maar je doet er nogal zo weinig aan he Scheve mond
Sommige dingen (aankomen, de pil) hebben wel een klein effect, maar dan zitten er ook weer andere nadelen aan. Je borsten moeten toch groeien door hormonen, en een hormoon dat alleen je borstgroei regelt en zich verder nergens mee bemoeid is er niet...
Laatst bijgewerkt door none op 21-10-07 17:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:56

Je groeit nog wel door tot je 18e, misschien wat aankomen? Borsten is vetweefsel.

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 18:47

ikke24 schreef:
Ja maar dat is voor mij geen optie. Ik heb nogal veel last van littekenweefsel en als dat zich gaat vormne kan het zijn dat alles ingecapselt wordt en uiteindelijk moet de prothese er dan uit en dan ben ik nog meer verminkt!

Hier iemand die wel de stap heeft genomen om ze operatief te vergroten... ( moest door bult toch onder t mes, dus dan snij de andere kant ook maar open)
Maar de kans op capsel vorming heeft iedereen die een borstvergroting ondergaat.
Dit kan bij iedereen in het eerste jaar voorkomen.

Helaas kan ik je vertellen dat er echt geen andere optie is... Je spieren trainen, zorgt ervoor dat ze niet gaan hangen, en misschien iets "hoger" gaan staan.. Maar helaas zal dat niet werken om ze groter te krijgen..

Helaas maar waar, operatie is de enige optie, en als je dat niet wilt, moet je je gaan concentreren op de mooie dingen van je lijf, in plaats van de minpunten...

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:00

Citaat:
de potloodtest?
das toch juist voor hangtieten?
of heb ik het gruwelijk mis?

Juist; als het potlood onder je borsten blijft zitten, heb je ''hangers''. Als het potlood gewoon wegvalt niet. Lachen En dat bedoelde ik dus... het potlood krijgt bij mijn borsten niet eens grip, haaha. Knipoog

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:05

oh oliebol dan heb ik al vanaf mn 16de hangers wat als ik straks 65 ben Huilen van het lachen .

ontopic:
Ik zou er niet teveel in geloven. Mensen willen het graag geloven maar ik denk niet dat het veel uit maakt anders had denk ik geen enkele vrouw nog operatief haar borsten laten vergroten. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:08

russel schreef:
Je groeit nog wel door tot je 18e, misschien wat aankomen? Borsten is vetweefsel.

Ze is al 26 Knipoog

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:13

russel schreef:

De TS is 26, denk dat ze wel uitgegroeid is Knipoog

Ik heb geen tips, ik hoop dat je voor jezelf een bevredigende oplossing kunt vinden.
Succes!

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:16

delerium schreef:
zwangerschap schijnt ook nogal goed te helpen, alleen is het effect maar tijdelijk Knipoog

Helaas pindakaas, was dat maar waar! Ik ben door mijn zwangerschap van D naar E gegaan. En nu - mijn dochtertje is 1,5 jaar - nog steeds even groot. Verdrietig
Dus voor de TS misschien toch een optie? Vork

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:23

hier zelfde probleem als ts...
ik zou zo graag vollere borsten willen maar helaas ben ik er slecht vanaf gekomen met een kleine a.ik ben mn borstspieren ook aan het trainen omdat het ook niet zo stevig is.opzich heb ik geen probleem met kleine borsten,maar wel dat ze niet mooi rond zijn.ik zou dolgraag onder het mes gaan,maar helaas heb ik er geen geld voor dus voorlopig nog een goede bh met kussentje erin...
ik trek mn bh ook niet uit als het licht niet uit is,ik vind het heel erg vervelend om naar mezelf te kijken in een spiegel als ik naakt ben.
mja,ooit,als ik de loterij win dan ga ik voor een operatie.
dacht btw dat het ook lichtelijk genetisch bepaald was...nou mooi niet!van moederskant allemaal flinke c en van vaderskant ook allemaal groot(incl mn vader zelf,flinke b cup denk ik hahaha grapje)

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:54

hier nog een met het probleem... Zou ook graag die wonder middeltjes willen hebben!! Heeeeel graag Ja