Verassing onder acryl nagel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Verassing onder acryl nagel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 21:41

Ik heb al wéken acryl nagels, normaal laat ik ze door een meisje zetten en die zijn er na 2 a 3 weken af, nu heb ik ze bij een andere zaak gezet, deze nagels zitten nu nog steeds (4/5 weken geleden) ik heb besloten dat ze er maar afvallen want ze zitten muur maar dan ook muur vast.

nu heb ik me zoals gewoonlijks gister weer gestoten, (onder me acryl-ringvinger is ook een stukje blauw omdat ik dat had gestoten) maar ditmaal was het mn pink, de pijn bleef hangen en werd steeds erger en erger, ik wilde weten wat nou zo'n pijn deed, dus had ik geen andere keus dan me nagel eraf te halen (half 12 sávonds maar ik kon écht niet slapen zo), na lopen soppen in aceton, vijlen en lucht eronder geprobeerd te krijgen begonnen langzaam stukjes eraf te vallen, en daar zag ik het al, 1 stukje bleef nog zitten want als ik die eraf zou halen zou ik mijn hele echte eigen nagel eraf trekken. ik ben dus vanaf de andere kant gaan vijlen en uiteindelijk is het laatste stukje eraf gehaald, wat er nou zo'n pijn deed was mijn eigen nagel die op een 1 of andere manier gescheurd is en me nagel zelf is helemaal kort (vinger komt er boven uit) en dan ook nog een scheur, uiteindelijk ging de druk langzaam weg maar heb dehele nacht pijn gehad. sochtends begonnen met pleisters plakken, heb 1x eraf gehaald maar de pijn is dan niet te houden. dus voorlopig pleisters.
me moeder trok een heel vies eng gezicht toen ze het hoorde en zag, het zou el een tijdje duren voordat dit dichtgroeit (áls het dichtgroeit).

Maar goed iemand tips? de pleister kan er écht niet af want dan verga ik van de pijn, of iemand dit ook eens gehad?

even een voorbeeldje:
Afbeelding

Pantykous

Re: Verassing onder acryl nagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:11

Je moet eigenlijk nooit aan je acryl/gel nagels gaan zitten klooien, maar ik begrijp dat het nu noodzaak was.
Ik zou iig gelijk ermee naar m'n nagelstyliste gaan, die hebben er vaak meer verstand van. Ja

En je zou het misschien eens (beetje pijnlijk, dat wel) in een zacht ontsmettend sopje kunnen weken? Dan gaat het iig niet ontsteken.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 22:16

ik zit ook echt nooit aan me acryl nagels, ik weet hoe gevaarlijk ze kunnen zijn maar vanwege de pijn had ik echt geen keuze,
wat moet een nagelstyliste met een scheur in me eigen nagel? vind t eerlijk gezegd een beetje een eng idee. (straks zetten ze er een nieuwe acryl op en dat kan echt niet), sopje ga ik morgen wel doen, vooral na de pleisters Ja

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:18

Ze kan er waarschijnlijk niet zoveel mee, maar ze kan je misschien wel tips geven.

En zoals ik al zei: Ik begrijp dat het hier ff noodzaak was om eraan te gaan zitten kloten. Haha!

Sopje lijkt me idd verstandig, als het gaat onsteken ben je helemaal klaar. Bloos!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 22:29

brr moet er niet aan denken, maareh waar zat je aan te denken? bakje met soda of iets?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:31

Ja, ik zou voor een soda oplossing gaan. Niet teveel, dat prikt zo. Haha!
En als je gaat slapen ook geen pleister erop als het kan, dan kan het een beetje luchten. Ja

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:33

ik heb 2 ontstoken nagels, zorg er iig voor dat dat niet gebeurt: ik moet 2 maal daags in de sunil( warm water met sunil wasmiddel)
wat je er verder aan kunt doen weet k niet, maar naar n nagelstudio gaan lijkt mij geen egk idee.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 22:36

sokje87 schreef:
Ja, ik zou voor een soda oplossing gaan. Niet teveel, dat prikt zo. Haha!
En als je gaat slapen ook geen pleister erop als het kan, dan kan het een beetje luchten. Ja

nee was inderdaad ook mijn plan, snachts laten ademen Ja ik ga hem er zo maar eens afhalen Ja

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:47

Heb ik ook eens gehad bij bijna al mijn nagels. Het gaat vanzelf weer over, het groeit als het goed is gewoon uit met je nagel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:58

O ik dacht dat je een boljet van 100 euro aantrf onder je nagels ofzo...Maar jeetje dit...Krijg er kippenvel van beterschap!!!

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 23:05

je kan idd ook met je vingers in de biotex (jaha, die van het wasmiddel) Maar das behoorlijk ruk, zo door je nagel heen!
Zou verder geen tip weten, iig succes ermee!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 23:07

Chiqa schreef:
O ik dacht dat je een boljet van 100 euro aantrf onder je nagels ofzo...Maar jeetje dit...Krijg er kippenvel van beterschap!!!

dat zou de pijn best verzachten Haha!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 23:16

Ik heb ook acrylnagels en regelmatig een lelijke scheur in mijn eigen nagel.Mijn nagelstyliste lijmt dan eerst alles weer aan elkaar en vijlt dan de acryl weg.Daarna gaat er gewoon een nieuwe laag acryl overheen.Na een paar weken is mijn eigen nagel weer zover aangegroeid dat de scheur weg is.
Sterkte!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 20:03

He verdorie, typ ik een heel bericht.. is het weg.
Wat ik typte:

Mijn (ja hoe noem je dat eigenlijk) docente van de opleiding heeft járen met acryl gewerkt. Zij vertelde ook dat ze dit had meegemaakt. Een klant had acrylnagels, stootte de nagel ergens tegenaan. Acryl is zo hard dat je aan de buitenkant niets hoeft te zien en dat je eigen nagel eronder gescheurd kan zijn. Zo hard dat het is. Iets heel vervelends.

Ik heb wel vaker gehad dat mijn eigen nagel inscheurd, maar dat komt puur omdat mijn nagels net papier zijn. Ik laat er een nieuwe tip opzetten en dat groeit er verder vanzelf wel uit. Onwijs pijnlijk zo'n scheur Lachen