nu heb ik me zoals gewoonlijks gister weer gestoten, (onder me acryl-ringvinger is ook een stukje blauw omdat ik dat had gestoten) maar ditmaal was het mn pink, de pijn bleef hangen en werd steeds erger en erger, ik wilde weten wat nou zo'n pijn deed, dus had ik geen andere keus dan me nagel eraf te halen (half 12 sávonds maar ik kon écht niet slapen zo), na lopen soppen in aceton, vijlen en lucht eronder geprobeerd te krijgen begonnen langzaam stukjes eraf te vallen, en daar zag ik het al, 1 stukje bleef nog zitten want als ik die eraf zou halen zou ik mijn hele echte eigen nagel eraf trekken. ik ben dus vanaf de andere kant gaan vijlen en uiteindelijk is het laatste stukje eraf gehaald, wat er nou zo'n pijn deed was mijn eigen nagel die op een 1 of andere manier gescheurd is en me nagel zelf is helemaal kort (vinger komt er boven uit) en dan ook nog een scheur, uiteindelijk ging de druk langzaam weg maar heb dehele nacht pijn gehad. sochtends begonnen met pleisters plakken, heb 1x eraf gehaald maar de pijn is dan niet te houden. dus voorlopig pleisters.
me moeder trok een heel vies eng gezicht toen ze het hoorde en zag, het zou el een tijdje duren voordat dit dichtgroeit (áls het dichtgroeit).
Maar goed iemand tips? de pleister kan er écht niet af want dan verga ik van de pijn, of iemand dit ook eens gehad?
even een voorbeeldje: