Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:hey Joycie..
wat een idiote situatie!
het lijkt me zo absurd, dat je het gewoon haast zelf niet gelooft, en het daardoor niet in die zin serieus genoeg neemt misschien?..
JoyCiej007 schreef:Aan de andere kant, misschien houdt 'papa' wel vaker zijn handjes niet thuis.Daarbij: hoe zou jij reageren als er zoiets blijkt te zijn met je eigen vader oid? Mijn eerste reactie zou waarschijnlijk zijn: 'ja maar mijn papa doet zoiets nooooooooooooooooooit hoor!!!'
Guinevere schreef:Wat een rot situatie! Ik kan me voorstellen dat je het hier erg moeilijk mee hebt.Ik zou in ieder geval zo snel mogelijk het contact verbreken. Omdat hij het al een aantal keer geprobeerd heeft, denk ik denk niet dat hij daarmee ophoudt zolang je contact met hem houdt. Er zijn zo immers geen consequenties voor hem.
JoyCiej007 schreef:Aan de andere kant, misschien houdt 'papa' wel vaker zijn handjes niet thuis.Daarbij: hoe zou jij reageren als er zoiets blijkt te zijn met je eigen vader oid? Mijn eerste reactie zou waarschijnlijk zijn: 'ja maar mijn papa doet zoiets nooooooooooooooooooit hoor!!!'
Super dat je er over denkt om aangifte te doen! Je weet niet hoeveel andere vrouwen je hiermee helpt.