Alvast bedankt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pintogirl schreef:Ik zou het voor de zekerheid wel doen. Ik was ook gevallen en ik ben blij dat ik toen we ging. Had een hersenschudding.
Thats_Me schreef:Ik denk dat het wel verstandig is. Lijkt mij dat als je het wel vertrouwd had je geen topic had aangemaakt
Veel beterschap is altijd vervelend.
Nikka schreef:Ik ben gisteren van mijn 4 jarige afgebokt en vol op mijn rug terecht gekomen. Moest echt blijven liggen want kon niet opstaan. Kon bijna niet meer lopen. Gisteren en vandaag grotendeels een beetje op de bank gelegen met zo nu en dan lopen. Pijnstillers genomen. gaat nu al veel beter. Zolang je geen tintelingen, dove plekken hebt, kunt lopen zal er naar alle waarschijnlijkheids niks ergs zijn.
Nikka schreef:Gisteren ik ook niet. Wij hebben de paarden achter staan en mijn man heeft me gisteren in de rolstoel van mijn vader naar de paarden gereden. Nu gaat het al beter, ik neem wel pijnstilling zodat ik wat kan bewegen en niet alles vast komt te zitten. Ik kan weer stukjes lopen en een beetje bukken. Ik ben alleen ook verkouden en dat hoesten doet zo zeer.