Slakkenslijm?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ster_

Slakkenslijm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 19:08

Heee bokkers.

[Als eerst ga ik even vertellen dat ik een vriendin ben van Carinde, en dat ik toestemming heb om haar account op bokt te gebruiken.]

Nou ik heb het idee dat ik puistjes ga krijgen, eerst was het 1 puistje.
Later werd het een groepje van 3 puistjes.
En nu zitten er een stuk of 10 op me voorhoofd.
Ik wil natuurlijk niet dat het echt door zet en dat ik straks me hele gezicht onder de puisten heb.

Ik hoorde toen van een meisje dat slakkenslijm erg goed zou werken.
Hebben jullie ervaringen met slakkenslijm?
En wie weet hoe duur slakkenslijm is en waar te kopen?

Liefs Sabine

paardje2005

Re: Slakkenslijm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:11

ik geloof niet in die rare middeltjes. gewoon gezicht met normale zeep wassen. goed vetvrij houden. door de vetlaag op je gezicht krijg je puistjes.

ik had vroeger heel veel puistjes en heb de gekste dingen geprobeerd. toen kreeg ik de tip van gewoon wassen met lauw water en gewone zeep. goed vetvrij houden. het werdt snel minder en nou heb ik er jaren en jaren geen last van.

nog een andere tip:niet je gezicht dicht plamuren. je porieen moeten kunnen ademen. dus ook geen bodylotion o.i.d

__Karlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:12

ik heb het nooit gebruikt maar wel s op tv gezien, ik vind het een beetje vreemd hoor, slakkenslijm op jezelf smeren Tong uitsteken nogal vies idee en ik denk ook niet dat t zou helpen tegen puisten

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:16

Niet slakkeslijm doen is zo goor Tong uitsteken Ik doe altijd s'avonds en so'ochtends mijn gezicht goed wassen en met scrubcreme(Niveau Young) En daarna met een Tonic(Nivea Young).

S'ochtend doe ik het zelfde alleen dan doe ik er na de tonig nog een lotion op(Niveau Young) is epciaal voor je gezicht en dat werkt perfect, maar puistjes zal je altijd krijgen het hoort bij de mens en bij de puberteit dus accepteer het voor een groot deel, want die meiden die in fotomodellenbladne staan zitten vol emt lagen make -up die eht verbergen en als eht weg is vol met plekjes en pukkeltjes dus accepteer eht maar en gewoon goed wassen en etc. helpt eht beste en!! Veel water drinken! Tong uitsteken

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:19

Ik had het ook gehoord van dat slakkenslijm.
Niet alleen voor de puistjes maar ook dat je er een gladde huid van krijgt.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:22

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:32

Ik geloof er niet in. Nooit geprobeerd, maar het lijkt mij echt zo'n verkooppraatje..
Toen ik wat puistjes kreeg besteedde ik gewoon extra aandacht aan het schoonhouden van mijn huid, en ze waren ook snel weer weg Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:39

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:47

En daarom hier een slotje. Knipoog