Dikke lip (schuld van een mug)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Dikke lip (schuld van een mug)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 21:50

Er zat hier vannacht een ontzettend stoute mug. Ik ben met opzet al extra diep onder de dekens gekropen, maar het mocht niet baten: vanmorgen werd ik wakker met een enorm dikke lip! Mijn bovenlip was het slachtoffer. Over een oppervlakte van ongeveer 2/3 van mijn lip vanaf links gezien is 'ie echt heel erg dik.

Toen ik vanmorgen wakker werd, kon ik nauwelijks praten. Lachen moest ik ook niet proberen, dan had ik echt het gevoel dat mijn lip ging springen. Het zwakte in de loop van de dag iets af en op den duur kon ik zelfs fatsoenlijk praten. Nu zwelt het weer wat.

Hoewel ik het antwoord al wel vrees te weten... Weet er iemand een wondermiddeltje om de zwelling af te laten nemen?

Ik begin me inmiddels ernstig af te vragen waarom ik ook alweer zo dicht bij de Rotterdamse havens ben gaan wonen... Clown

Eleionomae

Re: Dikke lip (schuld van een mug)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 22:28

Tandpasta op smeren Lachen werkt bij mij iig perfect op elke muggebult Lachen

Ik had laatst een zuigzoen op mn bovenlip Huilen van het lachen ziet dat maar eens weg te werken, dat wil niet met tandpasta Tong uitsteken

vallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 22:31

Ik had het laatst op mijn voorhoofd, was vast een botox mug, geen rimpeltje meer te bekennen!
Wel pilletjes van de huisarts gehad, 't zag er echt niet uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 22:34

Ok, tandpasta ga ik proberen! Haha!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 12:41

Frouk schreef:
Tandpasta op smeren Lachen werkt bij mij iig perfect op elke muggebult Lachen

Ik had laatst een zuigzoen op mn bovenlip Huilen van het lachen ziet dat maar eens weg te werken, dat wil niet met tandpasta Tong uitsteken

hahaha maar een zuigzoen is ook heel wat anders als een muggebeet

kusfleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 12:42

srry hoor maar dit si tog een site wara je reageerd op paarde dingen en geen dikke lip het is natuurlijk niet leuk maar trewkt vanzelf weg

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 12:45

kusfleurtje schreef:
srry hoor maar dit si tog een site wara je reageerd op paarde dingen en geen dikke lip het is natuurlijk niet leuk maar trewkt vanzelf weg

Het staat bij mensenwelzijn, dit is een onderdeel van het paardenforum ja maar gaat over MENSENwelzijn. Als jij dus ergens last van heb mag je dat hier vragen. Bovendien zou ik het erg waarderen als je vervolgens iets op spelfouten let.

@TS Slink het niet als je het koelt met ijs? Dus ijsklontjes ofz in een theedoek en die erop houden.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 12:45

Ik heb een keer een muggenbuld op mijn ooglid gehad Tong uitsteken mijn hele oog zat dicht Tong uitsteken Aan het eind van de dag was het weer heel erg bijgetrokken Lachen

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 12:47

kusfleurtje schreef:

No offence, maar kun je ásjeblieft even leren typen? Ik heb er vijf minuten over gedaan om je bericht te ontcijferen. Overigens heet dit niet voor niks mensenwelzijn, en geen paardenwelzijn.

Je kunt bij de apotheek volgens mij ook iets tegen de zwelling halen TS. Tong uitsteken

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 12:55

Ik ook op mijn ooglid.. net op kamp de laatste dag.. ik werd wakker en ik dacht K.T! naja ik dus gouw vragen aan vriendin.. nee niks te zien zij ze met een smile! dus ik loop naar beneden begint een jongen in ene keer heeel hrad te lachen.. dus ik gouw naar de spiegel. en jawel! een hele grote muggenbult! mijn hele ook wat dik en rood. maar koud doekje er op werkt!!

dus ik zou zegen even koud doekje er op houden en dan trekt het langzaam weg. wat tampasta er op en dan zie je er haast niks meer van!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 12:58

XjolitaX schreef:
Ik heb een keer een muggenbuld op mijn ooglid gehad Tong uitsteken mijn hele oog zat dicht Tong uitsteken Aan het eind van de dag was het weer heel erg bijgetrokken Lachen

Ik heb dit al 2? keer gehad, maar ik had dus 3 DAGEN een dik oog Clown en dan moest ik nog naar school, schaamde me dood. Snel m'n pony ervoor gehangen en dan beginnen die leraren ook nog te zeuren dat ze je ogen niet goed kunnen zien Sigaar

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 13:06

kampfer spiritus werkt goed, ook voor de jeuk.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 13:13

Nja wij waren op de camping dus gellukig stond ik niet voor gek voor bekenden Haha!...

Hoe is het nu met je lip ? trekt het al wat weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:06

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb inderdaad ook al diverse keren een muggenbult op mijn ooglid gehad.. daar word je ook niet blij van inderdaad.

Vannacht geslapen met tandpasta op mijn lip, hehe. Zwelling was vanmorgen hetzelfde als gisteravond (en nu nog steeds), maar niet meer zo heel storend dus ik vind het al iets minder erg.

Voor de volgende keer in ieder geval goed om te weten dat je er bij de apotheek wat tegen kunt halen!

kusfleurtje schreef:

sry hor maa dit si tog een sait wara je fasteoenlijk holland tiept en nit onlzbnaar het is natulik nit luek om wat andres te leezzuh als paart maar ik tiep te minste holland

Nagelbijten / Gniffelen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:59

Wat een prima huismiddeltje is, Azijn! beetje op een doekje doen en op je lip houden. (wel je mond goed dicht, azijn is behoorlijk vies!)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:05

kusfleurtje schreef:

Als je de etrsee en de ltsaate lteter op de gdeoe pelk laat satan, dan kan iredeen goowen lzeeen wat je sjifcht. Dat kmot oadmt je hseneren aeelln de etrsee en de ltsatae lteter lzeeen.

En vgeolns mij heb jij op delfzede soohcl gtezeen als de man die dit unovtid.

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:08

wheheh ik zie t al voor me^^
ik heb wel medelijde:O
ik heb ook vanaf gisteren een muggenblut op mijn voorhoofd en dan jeuk dat zó erg hé en ik maar denken dat die muggen wegwaren...NOT
nja heb je een foto?^^ Haha!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:09

Muhaha *ligt hier even dubbel door het typgedrag Nagelbijten / Gniffelen Haha! *

oke erg offtopic *LOL*
maja van je lip.. heb je ook een foto Schijnheilig
en is het al wat beter?? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:10

Nee foto heb ik niet gemaakt, sorry Haha!

En zoals ik al zei is het best wel minder geworden. Er zit nu nog "gewoon" een muggenbult Tong uitsteken

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:11

kusfleurtje schreef:

Maar maar ..
Leer je schrijven en laat ons metrust...
Dit is een site voor PAARDENLIEFHEBBERS...
SUD TIEN NLLEENA ROOV NAARDEP~!!
verder nog een fijne dag Haha!

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:39

Aaah, dat had ik laatst ook, werd er snachts wakker van, m'n onderlip was echt enorm dik en t klopte gewoon enzo. Was gelukkig de volgende ochtend wel weg. Middeltjes als azijn enzo kun je proberen, maar ik vrees dat je het gewoon even af moet wachten.