Help! Wat doet een orthopeed? [bij rugpijn]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Safiera

Help! Wat doet een orthopeed? [bij rugpijn]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 20:40

Ben vandaag naar de ha geweest... die zei dat ze weinig ervaring had met rugklachten en zeker op mijn leeftijd (14). Moet nu dus naar de orthopeed. Wie heeft ervaring en weet wat zo iemand doet als je er de 1e keer komt? Ben erg zenuwachtig... Kan volgende week donderdag al terecht (connecties van mijn vader).
Ik heb er wel al een hele tijd fysio chiropractor op zitten, maar mijn heup gaat de hele tijd weer scheefstaan. Als ik gewoon rechtopsta zit er ook iets van een "slag" in mijn onderrug Ha heeft het woord scoliose genoemd...). Niet verwonderlijk dat ik de hele tijd pijn heb. Het zeurt zo vreselijk! Ik wordt er helemaal moe en depri van. Heb hier nu al meer dan een jaar last van, en het wordt steeds erger! Kan er niet meer fatsoenlijk van slapen. En opstaan... het ergste moment van de dag!

Wie heeft ervaring bij de orthopeed (of is er zelf eentje Knipoog ) en weet wat er nu weer met mij gaat gebeuren?
Help!?

Gowlan

Re: Help! Wat doet een orthopeed? [bij rugpijn]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 23:08

mijn vriendin had ook scoliose wat ik weet en is er aan geopereert.
ik zal haar vragen mits je het zelf wilt, of ik haar msn aan je mag geven zodat je er over kunt praten als je wilt. over een paar weken gaat zij weer naar de therapeut omdat ze last heeft van haar rug. ze is trouwens ook 14, (november 15) dus misschien dat zij je ervaringen kan vertellen.
ik weet het niet precies, ik weet alleen dat ze scoliose heeft/had.
mvg, Patricia

ps. Pb als je haar msn wilt, dan zal ik het voor je vragen Haha!

Safiera

Re: Help! Wat doet een orthopeed? [bij rugpijn]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 20:57

danje! graag! Ik heb het volgens mij nog niet zo erg, maar wie weet...