Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharona_ schreef:ik ben ook altijd heel bleek! ook de zon helpt bij mij weinig , we hebben wel van dove dat spul dat je op je benen moet doen maar gezicht durf ik nog niet aan ,mn zus doet het wel en daar werkt het wel bij! ik weet verder niet echt een oplossing behalve dan die doekjes. bij mij zelf helpt het soms wel als ik onder de zonnebank ga, helpt meer als de echte zon lijkt het wel
crossmonster schreef:op een vlooienmarkt koop je voor een prikkie een gezichtsbruiner,
evt nieuwe lampen erin en je hebt een nieuwe...
ik heb ook een hele bleke huid, enigste wat helpt is zonnebank of veel zon.
Menino schreef:'t zou ook bloedarmoede kunnen zijn...?
Dan word je ook bleek...
Mijn moeder heeft altijd van die hele dure gezichtsbruiner, 't werk zeker... Van lancome geloof ik! Of die goedkopere mooi worden weet ik niet ?
Clauwtje schreef:Nou als het niks te maken heeft met medische dingen,dan kan je altijd nivea summer beauty gebruiken. Dit is een zelbruinende creme,wat je een paar dagen moet smeren. Wel is het belangrijk dat je van te voren schrubt! Anders kun je lelijke vlekken krijgen... Met ronddraaiende bewegingen insmeren,en niet eerder aankleden dan dat de creme helemaal is ingetrokken!
Hoop dat je er wat aan hebt
PaTriiCiiaa schreef:Clauwtje schreef:Nou als het niks te maken heeft met medische dingen,dan kan je altijd nivea summer beauty gebruiken. Dit is een zelbruinende creme,wat je een paar dagen moet smeren. Wel is het belangrijk dat je van te voren schrubt! Anders kun je lelijke vlekken krijgen... Met ronddraaiende bewegingen insmeren,en niet eerder aankleden dan dat de creme helemaal is ingetrokken!
Hoop dat je er wat aan hebt
die heb ik en hij werkt prima
ellepel schreef:kan ik hier vast wel even reclame maken.
ik heb een gezichtssolarium te koop voor een prikkie. je moet hem wel ophalen,versturen doe ik niet![]()
ik ben ook erg bleek, enige oplossing is zo vaakl mogelijk de zon opzoeken, al is het maar 10 minuutjes en onder de zonnebank gaan.
gekleurde dagcreme heb ik ook al aan zitten denken,maar vraag me af of ik dan wel een natuurlijke kleur krijg die bij me past