Super bleek. :+

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gowlan

Super bleek. :+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 19:42

Hee mensen, weet niet of het hier goed staat en je meerdere topics mag openen op dit forum in dezelfde tijd ongeveer, maar ik zal het kort proberen te houden.
ik heb namelijk een vraagje.
ik ben altijd Superbleekjes en ik word niet snel bruin van de zon.
ook rode wangetjes ofzo zijn ver te zoeken, ik heb dat maar zelden dat je ze ziet.
ik voel me altijd eigenlijk wel goed, maar ik heb 'sochtends weinig tijd of zin om me op te maken dus word het soms alleen eyeliner, oogschaduw en mascara, en meestal gewoon niets.
maar ik dacht er aan om eens zo'n middel wat op de reclame is van Dove te kopen, zo'n zelfbruiner.
ik naar de winkel gegaan en zag net zo'n zelfde product, alleen goedkoper en van nivea.
ik heb het een paar keer gebruikt en het werkt opzich best (je moet het alleen SUPERGOED uitsmeren, anders krijg je vlekken enzo). ik heb het maandag avond voor het eerst gebruikt, dinsdag de 2e keer en vandaag zal ik nog een beetje smeren (tja, proberen waard toch, zag het verschil duidelijk op mijn handen want ik had dus mijn handen niet goed uitgesmeerd en afgespoeld, omdat daar natuurlijk dan het meeste op zit.)
maar toch blijf ik wel bleekjes en iedereen vraagt dan of ik me wel goed voel.
ik vind het naar dat ik er zo ''rot'' uitzie en automatisch ga ik me dan wel eens ergeren eraan.
heeft iemand ideeën, tips of enig idee waarom ik er zo uit ziet en hoe ik me kan ''verbeteren'' ?
ik zou antwoorden graag terug zien in dit topic, want ik wil me toch gewoon een gezond uitzient meisje willen noemen, zonder me onder een barbiepoppen-laag make up te hoeven verstoppen van foundation en rouge.

mvg, Patricia

_sharona_

Re: Super bleek. :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:45

ik ben ook altijd heel bleek! ook de zon helpt bij mij weinig , we hebben wel van dove dat spul dat je op je benen moet doen maar gezicht durf ik nog niet aan ,mn zus doet het wel en daar werkt het wel bij! ik weet verder niet echt een oplossing behalve dan die doekjes. bij mij zelf helpt het soms wel als ik onder de zonnebank ga, helpt meer als de echte zon lijkt het wel

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:45

Sommige mensen hebben gewoon een bleke huidteint, ik denk dat je er weinig aan kunt doen.
Lekker blijven smeren met een gezichts-zelfbruiner, en mssn wat experimenteren met -verschillende- make-up kleuren en tinten Lachen.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 19:53

_sharona_ schreef:
ik ben ook altijd heel bleek! ook de zon helpt bij mij weinig , we hebben wel van dove dat spul dat je op je benen moet doen maar gezicht durf ik nog niet aan ,mn zus doet het wel en daar werkt het wel bij! ik weet verder niet echt een oplossing behalve dan die doekjes. bij mij zelf helpt het soms wel als ik onder de zonnebank ga, helpt meer als de echte zon lijkt het wel

ja de 1e keer zonnebanken helpt bij mij niet en de 2e keer pas sloeg een beetje aan, maar dat zonnebanken is wat dat betreft duur, zal binnenkort wel weer een half uurtje tot een uurtje gaan zonnebanken en lekker zwemmen, en als ik me nog niet zo goed vind dan gebruik ik gewoon de creme erbij tot ik weer kan gaan zonnebanken, de zonnebank lijkt tegenwoordig bij mij ook beter te werken dan de zon, vroeger werd ik volgens mij ook makkelijker bruin en verbrande ik ook gauw.
iig bedankt Lachen

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:53

Ik ben ook heel bleek van mij zelf, superwit eigenlijk, ik smeer mij altijd in met zelfbruinende zonnecreme en/of zonnegel zie mijn profiel mijn foto voor het resultaat ( toen had ik een bruiloft van mijn vader en had speciaal een jurk gekocht waar ik dus absoluut niet bleek in gezien wilde worden) Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:55

op een vlooienmarkt koop je voor een prikkie een gezichtsbruiner,
evt nieuwe lampen erin en je hebt een nieuwe...

ik heb ook een hele bleke huid, enigste wat helpt is zonnebank of veel zon.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 20:02

crossmonster schreef:
op een vlooienmarkt koop je voor een prikkie een gezichtsbruiner,
evt nieuwe lampen erin en je hebt een nieuwe...

ik heb ook een hele bleke huid, enigste wat helpt is zonnebank of veel zon.

nieuwe lampen, ik had het zelf over gezichtsbruiner, zo'n creme.
maar wat is dit voor een soort dan?
en ook mijn armen moeten een beetje bruinig worden zodat het niet zo ongelovelijk maf is als alleen mijn hoofd bruin is en de rest niet.
ik denk dat ik gewoon het een en ander moet uitproberen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:19

't zou ook bloedarmoede kunnen zijn...?
Dan word je ook bleek...

Mijn moeder heeft altijd van die hele dure gezichtsbruiner, 't werk zeker... Van lancome geloof ik! Of die goedkopere mooi worden weet ik niet ?

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 20:27

Menino schreef:
't zou ook bloedarmoede kunnen zijn...?
Dan word je ook bleek...

Mijn moeder heeft altijd van die hele dure gezichtsbruiner, 't werk zeker... Van lancome geloof ik! Of die goedkopere mooi worden weet ik niet ?

ik wil me best laten testen, want ik was vorig jaar ook ziek en werd geprikt op kinkhoest en pfeiffer (kon niet meer normaal slapen, ik sliep wel maar in mijn slaap haast stikken van het hoesten en overdags niet eens de straat uit kunnen fietsen en dan alweer moeten hoesten) 2 antibiotica kuren gehad om te kijken of het hielp, ze wisten niet wat ik hadden en bijna het hele jaar ziek geweest.
nu gaat het wel maar ben snel vermoeid, volgens mij ook op pfeiffer getest maar dat is het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:32

ijzertest is zo gedaan, ze prikken je gewoon in ej vinger met een apperaatje, en dan kunnen ze al meteen kijken of je ijzerwaarde goed is... Je wordt heel snel duizelig enzo als je bloedarmoede hebt.. Maar je kan je altijd even voor de zekerheid laten testen!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 21:23

oke dankje! Haha!

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:45

Nou als het niks te maken heeft met medische dingen,dan kan je altijd nivea summer beauty gebruiken. Dit is een zelbruinende creme,wat je een paar dagen moet smeren. Wel is het belangrijk dat je van te voren schrubt! Anders kun je lelijke vlekken krijgen... Met ronddraaiende bewegingen insmeren,en niet eerder aankleden dan dat de creme helemaal is ingetrokken!
Hoop dat je er wat aan hebt Clown

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:07

ik heb ook last dat ik heel erg bleek ben, dan voel ik me gewoon goed, en vragen ze van zo voel jij je wel goed? je ziet zo wit.. ben ook wel snel moe enzo

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:12

ik ook,maar heb ook erg lichte huidskleur, gezichtsbruiner heb ik ook, en bodylotion die kleurt ook, maar paar keer vlekken gekregen en doe niet meer gebruiken
zonnebank werkt ook niet echt, heb me er bij neergelegd en houd rekening met bepaalde kleuren kleren, dat ik geen licht beige draag of zo, word ik nog bleker van

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 22:16

Clauwtje schreef:
Nou als het niks te maken heeft met medische dingen,dan kan je altijd nivea summer beauty gebruiken. Dit is een zelbruinende creme,wat je een paar dagen moet smeren. Wel is het belangrijk dat je van te voren schrubt! Anders kun je lelijke vlekken krijgen... Met ronddraaiende bewegingen insmeren,en niet eerder aankleden dan dat de creme helemaal is ingetrokken!

die heb ik en hij werkt prima Haha!

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:41

Ik mankeer medisch gezien niks en ik zie ook altijd bleek. Dat is nou eenmaal zo. Ik vertel mensen dan ook altijd als ze zeggen dat ik er maar bleekjes uit zie, dat ze zich pas zorgen moeten gaan maken als ik wat kleur krijg. Pas dan voel ik me niet goed.
Ik begin ook niet aan van die bruiningscreme's.

Wanneer het wel handig is, is al je ''ziek'' bent Haha! 'oh je ziet inderdaad wat bleek Tong uitsteken '

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 01:18

PaTriiCiiaa schreef:
Clauwtje schreef:

die heb ik en hij werkt prima Haha!

Oké ik zat duidelijk met mijn hoofd ergens anders Vork .

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 01:29

ik zou zowiezo die eyeliner de kliko in mikken. Als je een witje bent dan kun je beter zorgen dat je zachte kleuren etc gebruikt, dingen als eyeliner zijn al gauw te scherp waardoor je nog witter lijkt.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 08:07

kan ik hier vast wel even reclame maken.
ik heb een gezichtssolarium te koop voor een prikkie. je moet hem wel ophalen,versturen doe ik niet Knipoog

ik ben ook erg bleek, enige oplossing is zo vaakl mogelijk de zon opzoeken, al is het maar 10 minuutjes en onder de zonnebank gaan.
gekleurde dagcreme heb ik ook al aan zitten denken,maar vraag me af of ik dan wel een natuurlijke kleur krijg die bij me past Haha!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 12:10

Oké ik zat duidelijk met mijn hoofd ergens anders Vork .[/quote]
haha ik weet niet, maar volgens mij heb ik de naam ervan niet genoemd, werkt hij bij jou ook mooi ? Haha!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 12:11

ellepel schreef:
kan ik hier vast wel even reclame maken.
ik heb een gezichtssolarium te koop voor een prikkie. je moet hem wel ophalen,versturen doe ik niet Knipoog

ik ben ook erg bleek, enige oplossing is zo vaakl mogelijk de zon opzoeken, al is het maar 10 minuutjes en onder de zonnebank gaan.
gekleurde dagcreme heb ik ook al aan zitten denken,maar vraag me af of ik dan wel een natuurlijke kleur krijg die bij me past Haha!

haha, waarom doe je dat solarium dan weg?

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:13

ik ben ook altijd zo witjes en heb nu poeder van lorea'l "true match"... dit is 10 sec werk en kleurt fantastisch zonder er opgemaakt uit te zien.
Heb er een hekel aan als je poeder echt ziet zitten maar deze zie je dus echt niet..
verder heb ik ook de zelfbruiner van nivea maar vind het altijd zo vet op mijn gezicht...

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:15

Koop een mooie rouge, niet te bruin/oranje, niet te roze.
Grote kwast erbij, breng het op van je wangen over je jukbenen naar achteren.

Echt, ik ben ook vrij bleek en zie er veel beter uit met mijn blosjes.
Ik heb niet een hele opvallende kleur (in de zomer zie je het niet als ik het gebruik, dan heeft het dezelfde kleur als mijn huid)
dus ik zie er niet uit als een barbie-pop.

Tip: neem die met bolletjes, van de Hema!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 12:17

@deschels:
die zelfbruiner van nivea heb ik ook maar ik vind hem totaal niet zo vet.
ik smeer hem ook altijd in de avond van tevoren in en ook soms 'sochtends.
en hij is niet echt vet vind ik op mn gezicht.
en hoe duur is die true match en is het een natuurlijke kleur??
waar is die te koop? Haha!
mvg, Patricia

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:17

Een beetje bronzing powder misschien?
Werkt bij mij erg goed, en ik gebruik heel weinig.

Je haarkleur kan trouwens ook meehelpen je donkerder of bleker te maken. Als je een hele donkere haarkleur hebt kan je er gauw wat bleekjes uitzien. Maar als je dat wil veranderen moet je even een kapper om tips vragen over welke kleur bij je past.