Acupunctuur?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Acupunctuur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 14:59

Ik ben al heel lang vermoeid, loop elke week ondertussen wel van dokter naar dokter naar ziekenhuis. Allemaal andere diagnoses, pfeiffer, stress, overspannen zijn. Ik loop ook met luchtwegklachten, krijg daar allemaal medicijnen voor (Ventolin, flexotide, flucason ofzoiets) maar niets dat werkelijk helpt, diagnose kan ook niet gesteld worden (Heb nu voor de 7e keer bloedgeprikt)

Ik ben vroeger wel eens naar de acupuncturist gegaan omdat ik 2 weken om de 2 weken ongesteld was. Dit heeft wel geholpen en ik was binnen no time, 1 keer per maand, regelmatig, 5 dagen ongesteld (Na een zware menstruatie cyclus waar ik 5 jaar mee heb rondgelopen, van mn 11e tot 16e)
Dus dat hielp.

Nu ga ik morgen weer, om te kijken of ze me kan helpen met mijn vermoeidheid, en concentratieproblemen en wellicht ook mijn luchtwegen.
Wat zijn jullie ervaringen met acupunctuur?

joske_vuran

Re: Acupunctuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:37

Goed.

Ik heb na mijn pfeiffer heel veel hoofdpijn gehad. Wel 3 dagen in de week echt flinke hoofdpijn, waardoor ik dus ook niet meer functioneerde 's avonds.

Na ook van allerlei testen en fysio enzo wat niet hielp, ben ik naar een acupuncturiste gegaan. De eerste keren merkte ik niet zo heel veel verschil. Ik kreeg wel iets minder vaak hoofdpijn, maar nog steeds vaak. Nu heb ik nog maar 1x per maand hoofdpijn en mijn vermoeidheid is ook een heel stuk minder! Ik ga nu ook nog 1 x per maand naar de acupunturiste. (ben vorig jaar maart/april ermee begonnen)

Van de speldenprikjes voel je eigenlijk helemaal niks. Wat ik zelf wel heel erg voel is de energie. Dat voelt heel vreemd, als een soort schokje. Maar volgens de acupunturiste zijn sommige mensen daar gevoeliger voor dan anderen. En ik blijk dus een van die gevoelige te zijn.. Wel vervelend aan de ene kant, maar ik merk dus wel dat het werkt Knipoog