Lyme??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Animal_ABC

Lyme??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 11:25

Eerst: ik ga morgenavond naar de dokter Lachen

In het kort: Een paar weken terug een teek in mijn knieholte, teek verwijderd, bleef een klein plekje.
Sinds zondag op die plaats ineens een grote rode vlek, die inmiddels ook pijn doet, blauwig in het midden, dus niet de klassieke Lyme-kring. Voel mij vandaag ook wat misselijk, wat hoofdpijn, wat nekpijn. Kan ook toevallig samen vallen, maar heb toch schrik voor Lyme.
Heb net op het toilet nog eens naar de vlek gekeken, en hij is bijna weg! Nog wel gevoelig, in een cirkel van ongeveer 15 cm doorsnee.
Iemand ervaringen? Vooral omdat de vlek er niet uit zag zoals de foto's die ik op internet gevonden heb.
Het leek meer zoals ik normaal regaaer op een dazenbeet, rood, warm en groot. Maar in geen weken nog een daas gezien, bovendien heb ik bij een dazenbeet een harde schijf in mjin huis zitten en dat jeukt gigantisch. De vlek die ik nu heb deed vannacht zelfs pijn toen ik mijn been verplaatste in bed...

Rivjenn

Re: Lyme??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:21

ik zou gewoon afwachten wat de dokter zegt.
Misschien kun je een bloedtestje laten doen

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:18

goed dat je naar de dokter gaat. Mijn zoontje en vriend hadden ook een teek opgelopen en we moesten het een maand in de gaten houden op wat voor verandering dan ook. Gelukkig is dit hier niet gebeurd. suc6 alvast.

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 09:54

Gisteren dus bloed laten nemen, normaal morgen uitslag, en als het positief is 20 dagen antibiotia slikken. Dan zijn alle beestjes in mijn lichaam wel dood denk ik! Haha!
Vlek is nog amper zichtbaar, maar het hele gebied is nog wel gevoelig...

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 08:01

Ik heb ook een teek gehad. Nooit eenvlek gekregen. Moest het van de huisartsen post 6 weken in de gaten houden. NIks te zien. Toen kreeg ik allemaal vage klachten en achteraf had ik dus wel de ziekte van lyme. Goed dat je naar de dokter bent geweest. Er is op internet ook heel veel te vinden, maar daar wordt je niet echt vrolijk van Huilen .