Dat heb ik weer, Guusje Geluk (not)
Gisteren de afscheidsfoto's met Major gemaakt, en op een gegeven moment wilde hij gras eten (begrijpelijk, hij had net een kilo muesli achter de kiezen, dus ik snap dat hij barstte van honger

Dus ik verbied hem dat, waarop hij mij keihard een kopstoot geeft tegen mijn rechteroogkas! Van wat ik er nog van meegekregen heb was het met het gedeelte van zijn jukbeen, dus ook nog eens een fijn harde plek.
Het werd even zwart voor mn ogen, daarna heel helder en de PIJN!!!! Ik stond maar op en neer te springen en "auwauwauwauw" te roepen.
De foto's hebben we afgemaakt en daarna heb ik direct een icepack op mn oog gelegd, want het leek net alsof er een ei bovenop mn oogkas kwam te zitten. Nog even voorzichtig gecheckt of het niet gebroken was, gelukkig niet.... pfhieuw.
Het is nu redelijk dik, wat blauw maar niet zo dat je zegt van "so hee, heeft iemand jou een klap op je oog gegeven"

Maar het "trekt" wel als ik bijv, mn ogen dichtknijp.
Ik vind het nu voorlopig geen reden om naar de dokter te gaan, zo erg is het niet, maar het punt is, dat ik met het rechteroog wel minder goed zie dan met het linker, zou dat dan toch komen omdat het oog wat meer dicht zit zeg maar?
Ik heb al geprobeerd een foto te maken, maar dat lukt me niet. Maar het is zo dat het oog wat oogt alsof ik heeeel moe ben, dus wat half-dichtgevallen. Probeer ik het te openen dan kan dat wel, maar dat trekt dus enorm! en doet pijn.
Ik smeer arniflor zalf er op en heb arniflor tabletten genomen, daar heb ik goede ervaring mee, maar misschien kan iemand toch even vertellen of het normaal is dat je ook slechter ziet?