Haar verven,wordt het dan niet lelijk??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_DJS

Haar verven,wordt het dan niet lelijk??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 19:47

Ik heb mijn haar voor de zomervakantie blond geverfd.Het is nu voor een deel al uitgegroeid,maar ik heb lang haar dus dat duurt nog wel even.Nu vroeg ik me af of ik m'n haar nu bruin kan verven zonder dat het lelijk of oranje ofzo wordt?

Tivoli

Re: Haar verven,wordt het dan niet lelijk??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 19:53

Je kunt ook eerst de uitgroei blonderen,dan heb je in ieder geval niet twee kleuren.
Verder gewoon goed op het pakje kijken wat voor resultaat je krijgt als je de verf op blond haar gebruikt. Pling

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 20:38

Ik heb mijn haar ook een tijd blond gehad. Ze;f terugverven durfde ik niet, dus ik ben naar de kapper gegaan.
Die heeft een color-touch gebruikt, dat is beter voor je haar dan verf. Ik heb het nu 2 keer gedaan en het resultaat is perfect. Was het na de 1e keer al, maar het licht weer wat op. Na 3 keer is het helmaal goed.
Mijn haar is nu weer zacht en pluist veel minder. Ik ga nooit meer zelf aan de slag.
Dit kan ik je echt aanraden. Het was ook helemaal niet zo duur.

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 20:46

Gewoon even bij de kapper laten doen, no problemo Lachen
Want zo'n uitgroei is inderdaad lelijk Bloos

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 20:47

Laten verven is niet erg als je het maar niet te vaak doet en als je het goed onderhoudt.
Ik gebruik altijd producten van guhl, voor beschadigd haar. Vooral die creme die je er in moet doen na het wassen en er in moet laten zitten is erg fijn en je hebt ook helemaal niet zo veel nodig.

kimberleyhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 20:55

ik doe mijn haar altijd verven...
maar idd van blond naar bruin zou ik ook bij de kapper laten doen.. je weet maar nooit..
ik was mijn haren altijd met andrelon care and repair en t ziet er gezond uit en glanst en het is lekker zacht!

jessie34

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:34

Ik heb het zelf weleens van blond naar bruin geverfd, dit is gewoon goed gegaan. heb het ook eens andersom geprobeerd(dus van bruin naar blond) en dit werd toen oranje Bloos maar van blond naar donker gaat meestal wel goed(wel uitkijken met donkerblond, dit kan groen worden)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 01:05

[LZP] > [MW]

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 02:30

Bij de kapper laten doen.... Van blond naar donker verven is erg lastig, zeker als je uitgroei hebt zul je namelijk flink kleurverschil zien.
Bovendien moet je haar als je het van blond naar donker(der) wilt eerst voorgepigmenteerd worden met rood, anders kan het weleens groen uitslaan.