22 en nog steeds geen vriend en het gevoel nooit de ware te

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

monky27

22 en nog steeds geen vriend en het gevoel nooit de ware te

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 18:48

Zijn er nog meer mensen die 22 zijn en nog steeds geen vriend hebben... Huilen
iedereen om me heen heeft een vriend en gaat al samen wonen, ik heb echt het gevoel alsof ik nooit iemand ga tegen komen Boos! Ben ook geen uitgaander!
en via internet lijkt me niks, heb ik wel is geprobeerd. Maar zodra ik iemand aan de telefoon krijg, weet ik niet echt wat ik ermee moet. Wat ik moet zeggen enzo en het voelt gewoon raar.
Zijn er meerdere meiden met dit probleeem????? Tong uitsteken

KimL86

Re: 22 en nog steeds geen vriend en het gevoel nooit de ware te

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:55

ik ben geen 22, maar 21. Maar ik heb wel hetzelfde probleem. Mijn beste vriendin is gaan samenwonen en sinds vorige week verloofd en ik ben nog altijd vrijgezel. Er is wel een jongen die gek op me is. Echt een hele lieve jongen, maar ik weet het niet zo goed. Heb wel wat gevoelens, maar niet genoeg om een relatie te beginnen. Tja en ik was mijn ware wel tegengekomen (alweer 4 jaar geleden), maar het was maar voor korte tijd wederzijds. Heeft 3 jaar geduurd voor ik daar een beetje overheen was. ik heb ook wel eens me eigen op een datingsite gezet, maar dat vond ik ook niks.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 19:00

monky27 schreef:
Zijn er nog meer mensen die 22 zijn en nog steeds geen vriend hebben... Huilen
iedereen om me heen heeft een vriend en gaat al samen wonen, ik heb echt het gevoel alsof ik nooit iemand ga tegen komen Boos! Ben ook geen uitgaander!
en via internet lijkt me niks, heb ik wel is geprobeerd. Maar zodra ik iemand aan de telefoon krijg, weet ik niet echt wat ik ermee moet. Wat ik moet zeggen enzo en het voelt gewoon raar.
Zijn er meerdere meiden met dit probleeem????? Tong uitsteken

Klinkt bekend, maar ik ben niet meer opzoek, heb de energie niet voor allerlei extra dingen nu. (ben trouwens 31)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 20:31

Ik kwam mijn eerste vriend ook pas tegen toen ik 21 was. Inmiddels wonen we samen!! (en voor andere onzekere mensen ik ben pas ontmaagd op mijn 22e)
Ik was ook niet opzoek eigenlijk. Dacht zo van, als ik de ware tegenkom dan merk ik het wel maar ik ga hem niet zoeken, hij zoekt mij. En zo geschiede.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 20:59

ach eens kom je de ware tegen. Niet wanhopig worden hoor en zeker niet geforceert gaan zoeken. Wie weet kom jij je ideale man wel tegen in de supermarkt. Komt helemaal goed. Ik was 22 en binnen het jaar getrouwt en 9 mnd na de trouwdatum kwam onze zoon ( alweer bijna 13 jaar geleden)

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:02

Ben 19 heb ook geen vriend. Maar zie gewoon niets lopen. Heb geconcludeerd dat ik in het verkeerde land geboren ben. Moet maar eens aan emigratie naar Spanje gaan denken Schijnheilig Heb t gewoon niet op die kaaskoppen. T is of kaaskop, of n marrokaan cru gezegt. Dan kies ik optie c: niks Clown

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:51

Ik ben 20 en denk ook dat ze mij zijn vergeten en geen jongen voor mij gemaakt hebben. Ik heb echt het gevoel dat ik nooit de ware zal tegen komen.
Ach ik blijf wel alleen en later koop ik wel heel veel dieren om mij gezelschap te houden.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:56

ik ben 21 en ben ook nog vrijgezel..

zie ook niet veel bijzonders lopen hihi..Of ze verstoppen zich heel goed.. Clown

Maar die momenten hebben we allemaal wel eens, maar blijf er niet in hangen..
Zijn genoeg leuke dingen zónder kerel.. Vork

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:03

ach weet je, ik ben 25 en weer single na lange relatie en samenwonen, huis gekocht alles
been there done that, en nu blijf ik lekker alleen Haha!
heb af en toe wel een scharrel(heb er 2/3 die ik regelmatig zie en dan weer ff een tijd niet en dan als t zo uitkomt wel weer)
maar "de ware" ben ik nog niet tegengekomen, ben ook niet opzoek want als je opzoek gaat vind je hem toch niet
Als t zo moet zijn kom ik diegene wel tegen en zo niet naja ik vermaak me in mn eentje ook wel hoor!
en idd om me heen gaat iedereen trouwen/samenwonen/huis kopen etc maargoed ik heb dat allemaal al meegemaakt en heb er vrede mee om lekker single te zijn Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:04

o0marije0o schreef:
Ben 19 heb ook geen vriend. Maar zie gewoon niets lopen. Heb geconcludeerd dat ik in het verkeerde land geboren ben. Moet maar eens aan emigratie naar Spanje gaan denken Schijnheilig Heb t gewoon niet op die kaaskoppen. T is of kaaskop, of n marrokaan cru gezegt. Dan kies ik optie c: niks Clown

doe mij enrique iglesias dan maar ja *LOL*
of komt die niet uit spanje Schijnheilig

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:05

o0marije0o schreef:

Ik verhuis voor mijn vriend naar Curacao, vol mooie mannen hier, ook latino's Knipoog ideetje voor je? Tong uitsteken

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:05

Jij bent wel een echte diehard, he renske? *LOL* Cool

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:09

haha ja hij moet alleen niet zingen Tong uitsteken
maar zag hem laatst bij jensen en toen dacht ik ja doemij er ook maar zo een! dan wil ik nog wel een x proberen of ik een relatie wil beginnen Schijnheilig

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:20

Waarom wil je zo graag op deze leeftijd gebonden zijn ?
Alleen omdat in je omgeving leeftijdsgenoten zijn die al een relatie hebben of omdat je 'denkt' dat men vreemd kijkt of zelfs opmerkingen maakt als ' nog steeds alleen' met daarbij een blik waarvan je denkt dat ze je zielig vinden ?
Ik zou willen dat ik die leeftijd nog had, ik had genoten van de vrijheid en zou nooit getrouwd zijn als ik het over mocht doen.
Misschien wil je voorbeelden wat een huwelijk/relatie inhoud >
Wat betreft paarden of andere hobby's >> je moet er nu net eentje treffen die begrip heeft dat je vaak ( 1 x of 2 x per dag naar je paard gaat, de feestdagen midden uit het gezelschap weg moet om naar je dieren te gaan en maar niet snappen dat ook deze recht hebben op eten )
Als je ergens naar toe gaat je moet vertellen hoe laat je denkt terug te zijn, of hij komt je halen en staat bijna onbeschoft te gebaren dat je moet opschieten ( wie weet wat je op dat moment voor leuk gesprek hebt )
Langzaam begint dat te sluimeren, zolang je verliefd bent denk je dat het allemaal meevalt en na een tijdje ga je voelen dat je wel erg naar de pijpen danst van die ander.
Je vriendenkring wordt langzaam kleiner, en tegen de tijd dat je voelt klem te zitten en het misschien toch wel zijn beperkingen heeft 'ben je alweer jaren ouder, hopelijk ook wijzer' Knipoog

Misschien denk je wel helemaal niet aan een huwelijk of relatie die op den duur daar wel in zal uitmonden.
( verplichtingen naar elkaar toe, naast de standaard beloften die er worden gedaan en als puntje bij paaltje komt de vrouw altijd zal inleveren omdat we nu eenmaal graag de vrede bewaren )
Wil je gewoon van vriendje naar volgend vriendje en hopen dat er ooit de ware tussenzit, maar dan nog is bovenstaande wat erna komt.
Ik heb gekozen voor vrijheid, en ben nog nooit zo gelukkig geweest.
Mijn voordeur, mijn dieren, mijn klok waarvan ik zelf bepaal hoe laat ik ga/kom/verdwijn, en niemand die bij thuiskomst roept 'waar bleef je nou' 'is er nog geen eten klaar' 'wanneer komt de koffie' 'ben je nou alweer moe, ga eens wat minder tijd naar die paarden' enz enz. Clown
Ik geniet iedere dag, en voor al die jonkies hier komt straks iemand die misschien wat wijzer is, die ook heeft geleerd dat we een eigen persoonlijkheid hebben, eigen hobby's en vooral elkaar vrij laten.
Je denkt dat je oud bent, dat komt omdat ze tegenwoordig met 12 jaar al een vaste vriend hebben, op hun 16e zwanger en tranen met tuiten huilen omdat hun jeugd nog niet eens begonnen is.
Twintigers, geniet eerst.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:25

Ik ben 26 en ook nog steeds single. Zie mensen die een stuk jonger zijn al samen wonen enzo. Soms wel wrang, vooral omdat ik erg graag een maatje zou hebben. Maar van de andere kant, ik ben lekker vrij en kan doen en laten waar ik zin in heb. Maar ik zou het niet erg vinden om de ware onderhand eens tegen te komen Knipoog

inma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:31

Ik ben zelf ook 22 en ook nog steeds geen vriend en verder ook niet echt een vaste relatie gehad. Ik besef zelf ook wel wat een heerlijke vrijheid dit geeft. Gewoon alles op je eigen gemakkie kunnen doen, lekker naar je paard gaan wanneer je wil en naar vrienden gaan wanneer je wil (heb er ook wel aardig wat.. Pling )
Maar toch.... soms kriebelt het wel hoor. Het is ook wel gezellig om thuis te komen als er iemand op je wacht en leuk om samen dingen te doen. En soms heb je wel eens van die feesten waar je naar toe moet waar je verder niemand kent en het toch ook wel erg handig is als je een vriend naast je hebt, die je mee kan nemen.
En rondom mij, trouwt iedereen, gaat samenwonen, krijgt kinderen en dat alles kriebelt ook wel bij mij. Maar het ergste vind ik nog de omgeving, die zit te zeuren. Wanneer krijg je nou een vriend. Daar kan ik me wel eens aan ergeren. Is dat nu echt nodig?

Maar goed, ik geniet nog even van het vrije leventje en zie vanzelf wel wanneer ik een hele leuke jongen tegen kom.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:33

Ik ben 21 en heb precies hetzelfde.
Heb zelfs nog nooit een vriend gehad.
Maar ik ga niet zoeken of iets, want dat werkt toch alleen maar averechts.
Als het goed is, kom je vanzelf wel iemand tegen.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:33

juno1, ben het helemaal met je eens!

ik heb dan wel van mn 15e tot mn 19e me flink uitgeleefd met stappen(en vriendjes Knipoog ) 1 serieuze relatie van een jaartje gehad, niets dan ellende en toen mn vlgende vriend leren kennen terwijl t met die ander fout ging
die volgende was helemaal niet zoals al mn andere vriendjes, ook 9 jaar ouder dan ik zelf was, maar dat was vanaf mn 19e mn vast vriend, werd echt mn maatje maar langzaam aan ging het fout en werden we broer/zus incl het elkaar in de haren vliegen om niets zoals broers&zussen dat ook zo goed kunnen Clown
daarna gekozen voor mn vrijheid, ondanks dat we samen een huis hadden gekocht, samen een hond&paard hadden en naja ik mis mn hond, t paard is nog wel bij mij
ik mis hem soms ook wel, of ja nu niet meer maar toen ik net weer thuis woonde wel, maar ik miste hem zoals ie was toen we de eerste 2 jaar samen waren, niet zoals we op t eind waren
en ik miste mn eigen huisje met mn eigen regels en dingetjes, weer thuis gaan wonen op je 25e is best ff wennen Knipoog

maar ik ben echt blij met deze keuze, ga weer lekker veel stappen(deed ik tijdens mn relatie ook maar is nu toch weer anders als singel zijnde Knipoog ) en doe alles wat ik wil en wanneer het mij uitkomt en ben aan niemand verantwoording schuldig(ok zolang ik het thuis maar niet al te gek maak ivm mn ouders en natuurlijk op mn werk ook alles nog goed gaat, maar je begrijpt wel wat ik bedoel)
geniet nu weer echt van mn vrijheid en er past geeneens een vaste vriend in mn leven nu!

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:34

ik ben u 23 en heb mijn ware gevonden ..
maar hij is nu 36 en heeft nog nooit een vriendin gehad.. hij zei altijd de ware kom ik vanzelf wel tegen! dus heb gedult..

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:35

Op ieder potje past een deksel. Dat gezegde bestaat niet voor niets. Het klinkt een beetje als een dooddoener maar: concentreer je op de leuke dingen in het leven. Geniet van de vrijheid die je nu hebt. Als je op zoek gaat, dan vindt je het niet. Bovendien ben je aantrekkelijker als je geluk uitstraalt!

Life is what's happening to you while you are busy making other plans...

Dat je geen uitgaander bent is absoluut geen probleem! De meeste mensen leren hun partner kennen op hun werk/school of via vrienden. Bij het uitgaan zijn het meestal meer kortstondige liefdes.

Tip: Kijk eens bij de plaatselijke supermarkt. Daar heb ik mijn man ook vandaan en hij bevalt prima. Vooral op de afdeling groente lopen leuke exemplaren (ik heb al 3 groentemannen versleten, ok..dit klinkt erger dan het is...maar het is niet wat het lijkt) Die laatste was dus echter een blijvertje... Knipoog

Houd moed, het komt goed!

edit: typfout

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:42

Ik ben 28 en ook nog steeds vrijgezel.... Voordeel is dat je alles kan doen wat je wilt en je hoeft rekening te houden met iemand die thuis op je wacht. Uiteraard zitten er ook nadelen aan... De arm die je mist...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 23:09

_Sigrid_ schreef:
Tip: Kijk eens bij de plaatselijke supermarkt. Daar heb ik mijn man ook vandaan en hij bevalt prima. Vooral op de afdeling groente lopen leuke exemplaren (ik heb al 3 groentemannen versleten, ok..dit klinkt erger dan het is...maar het is niet wat het lijkt) Die laatste was dus echter een blijvertje... Knipoog

hihi of een afdelingschef Schijnheilig (mn ex was mn baas Knipoog ) m,aar idd groentemannen zijn vaak errug leuk!
en barmannen ook Nagelbijten / Gniffelen

en ACSM, die arm die je mist dat is idd herkenbaar, maar daar heb ik hele lieve vriendinnen voor, en voor "de rest" heb ik af en toe een scharrel en eentje waar ik bijna 9 jaar geleden al mee aanklooide, dat gaat nu nogsteeds zo haha dus overal is wel wat op te vinden Lachen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 23:16

Niet zo mekkeren, jonge blommen hier! Haha!

Ik ben sinds een jaar of 3 single en het beviel me prima! Maar vorige week is mijn beste vriendin getrouwd en morgen wordt ik 30.... op dit moment zit ik dan ook wel te denken, jeetje, zal ik altijd alleen blijven? Ik heb het naar mijn zin zo hoor, maar op de een of andere manier wordt het toch anders als je vrienden trouwen en kinderen krijgen.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 23:19

*meldt zich*
Ik ben nu 24 en ook nog steeds vrijgezel, maar weet niet of dat nou echt als een probleem zie Lachen Tuurlijk, je mist bepaalde dingen (nee, niet alleen dat Clown ) soms wel maar over het algemeen ben ik toch wel blij in mijn upje. Af en toe eens een scharrel wel natuurlijk Haha!

Zeker als ik de meeste relaties zo om me heen zie, oppervlakkig gezien lijkt het allemaal super maar als je beter kijkt is een relatie ook lang niet altijd iets om gelukkiger van te worden. Ik wacht dus lekker af, komt er iemand langs die hét is dan is dat leuk en anders houd ik me fijn bij mijn vrijgezellige leventje Lachen Als ik per sé leven in mijn huis wil schaf ik wel een kat aan Clown

@ GamblersCup: dat is zeker waar, ik moet stiekum ook altijd even slikken als vrienden goed nieuws hebben over hun relatie doordat ze een stapje verder gaan zetten. Niet omdat ik hun dat niet gun, ben juist super blij voor ze, maar dat zijn juist de momenten waarop je je snielug en alleen voelt.
Laatst bijgewerkt door Vientje op 08-10-07 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 23:20

Amable schreef:
Ik ben 26 en ook nog steeds single. Zie mensen die een stuk jonger zijn al samen wonen enzo. Soms wel wrang, vooral omdat ik erg graag een maatje zou hebben. Maar van de andere kant, ik ben lekker vrij en kan doen en laten waar ik zin in heb. Maar ik zou het niet erg vinden om de ware onderhand eens tegen te komen Knipoog

Ken het gevoel. Ben 27 en heb net een maand terug een hele leuke jongen ontmoet waar het heel goed mee klikt. Daarvoor praktisch ook altijd single geweest. Aan de ene kant vond ik dat altijd prima, maar zo nu en dan miste ik het wel. Iemand om je leven mee te delen enzo.
Dus het komt vanzelf wel Ja Alleen bij de 1 wat later dan bij de ander Knipoog