Haar midden-bruin geverfd..bijna zwart.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apollo

Haar midden-bruin geverfd..bijna zwart.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 14:35

Hey!

Ik heb van het weekend weer eens mijn haren geverfd; ik dacht neem eens midden-bruin. Want ik wilde wel een mooi diepBRUINE haarkleur...en aangezien ik weet dat donkerbruin bijna zwart is heb ik middenbruin genomen. En nu zit ik hier; weer met bijna zwarte haren. Het is niet eens zo heel lelijk en ik heb het eerder zo gehad; maar toch heb ik liever mijn vorige kleur terug en dit niet zó zwart; want ik stond niet te wachten op deze kleur. De volgende keer neem ik toch maar (donker)goudbruin..daar zit in ieder geval duidelijk een andere schijn op ipv zwart.

Maargoed; wat kan ik nu doen om het sneller te vervagen? Het is een semi-permanente spoeling en het zou circa 28 wasbeurten houden. Nu heb ik gelezen dat Anti-roos-shampoo schijnt te helpen? Wie heeft hier ervaring mee?
Of wat ik ook gehoord heb; shampoo op droog haar doen en 15 minuten laten inwerken en dan uitspoelen? Naja ik ga het denk ik toch maar proberen; als het zwarte er maar af is...
Maar alle tips zijn welkom!

Groetjes,
Monique

Wendel

Re: Haar midden-bruin geverfd..bijna zwart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 14:37

als je er nu anto roos shampoo op doet word je haar alleen maar flets. Het haalt de kleur en niet uit maar vervaagt het. Ik ben bang dat je dan grijs haar krijgt. Zou het een aantal keer met gewone shampoo wassen en zo de kleur er nog een beetje uit halen. Het heeft even tijd nodig

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 14:38

Head en Shoulders schijnt erg goed te werken. Laten intrekken, uitspoelen en de kleur vervaagd of trekt weg.

Wat trouwens mijn eigen ervaring is met uitwasbare verf, is dat het veel sneller donker uitpakt dan permanent. Ik heb het nog niet zo vaak uitwasbaar geverfd (ben vrij snel op permanent over gegaan), maar dat valt al vlug donkerder uit. Dus als je het de volgende keer wat lichter wilt is het misschien een tip om het met permanete haarkleuring te verven. Dat moet je alleen wel durven/willen Knipoog

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 14:39

Na een paar dagen trekt de kleur zowieso wel een beetje bij! Ik ben van lichtblond naar amorettobruin gegaan en de eerste week was mijn haar ook echt heel donker!

Gewoon je haar dagelijks wassen en eventueel met head&shoulders (of hoe je dat mag schrijven Bloos )

Succes

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:23

paar keer na elkaar wassen, head&shoulders werkt idd goed Knipoog
sowieso vervaagt je kleur de eerste paar keer wassen nog wel wat(soms zelfs beetje rood water bij uitspoelen haha Tong uitsteken )
dus hup de douche in en wassen maar haha en over een weekje zal je zien dat je haar al een heel stuk lichter is!

CTJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:27

Met Head en Shoulders wassen en veel crémespoeling erin smeren.

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:50

Dat heb ik ook gehad, mijn haar dacht ik chocolade bruin te maken en het zwart 'lichtzwart' als dat al bestaat.

Na 2 weken mijn haar wassen met anti roos shampoo was het de gewenste kleur.

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:59

Oei, dit had ik van de week ook! Ik ga normaal gesproken altijd naar de kapper en dacht het dit keer wel eventjes zelf te doen. Ik ben blond van mezelf en besloot het bruin te verven. Resultaat bruin met een zwarte vloed erover heen.

Heb direct mijn kapper gebeld voor een afspraak want het zag er niet uit! Wilde niet wekenlang voor schut lopen want het gaat er niet even 123 uit met gewoon wassen.

Gelukkig bestaat er nog zoiets als een kapsalon met de juiste middelen...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 13:10

ben wel benieuwd hoe het nu met het haar van de TS is

btw, kapsalons kunnen er soms ook wat van Nagelbijten / Gniffelen

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 13:13

ik had dat ook, ik had gezegd dat ik mijn haar toen echt heel donkerbruin wilde, en toen namen ze dus middenbruin. Ik had verwacht dat ik echt bruin haar zou krijgen, maar het leek écht zwart. Iedereen dacht ook dat ik het toen gewoon zwart had geverfd. Op zich was ik er toen wel blij mee, maar ik vond het wel vreemd, want ik noem middenbruin toch anders...
Na een paar keer wassen werd het bij mij wel ietsje bruiner, maar het was nog steeds heel donker.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 10:05

Heb ik ook een keer gehad. Ik had het geblondeerd, maar wilde m'n eigen haarkleur weer terug. Werd het zwart met een paarse gloed Nagelbijten / Gniffelen
Heb de volgende meteen een lichtere kleur eroverheen gedaan.

Ik leek wel een Gothic, hier durfde ik echt niet mee over straat, dus wachten tot het lichter werd was voor mij geen optie

TouchAndGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 12:23

Gewoon even goed vaak wassen Ja

Heb ik gehad bij de kapper. K wou het destijds roze met paars zeg maar niks Clown toen heb ik te lang in de spoelbak gelegen en toen werd het grijs Koe Haha!

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:03

Renske_ schreef:
paar keer na elkaar wassen, head&shoulders werkt idd goed Knipoog

Yep Head & Shoulders is killing voor geverfd haar Haha! Heb ooit een rood kleurtje door mijn blonde haar heen laten zetten, vond het resultaat verschrikkelijk Huilen Mijn kapper wilde er niets aan veranderen omdat dat anders slecht voor mijn haar zou zijn, moest eerst maar eens 2 weken wachten......
Dat heb ik dus niet gedaan Bloos Heb de sterkste anti-roos shampoo van Head & Shoulders gehaald en na 5 keer insoppen was mijn kleur al grotendeels uit mijn haar verdwenen Haha!