Ervaringen Sunmobile Philips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marina

Ervaringen Sunmobile Philips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 09:14

Wie heeft er ervaring met dit type zonnebank? Ze lijken mij heel handig doordat ze makkelijk op te bergen zijn, maar bruinen ze ook goed? Zit er veel verschil tussen de oudere en nieuwe types?

Bedankt!

Kiara

Re: Ervaringen Sunmobile Philips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 15:06

Het oudere type heb ik, maar ik gun mezelf er tegenwoordig (lees: de laatste jaren, heb dus écht een ouder model) de tijd niet meer voor Knipoog
Je kleurt er prima door, nadeel is wel dat je soms ook op je zij moet liggen om daar bij te kleuren (bij het oude model dan).
Ook mensen die niet snel kleuren (zoals ikzelf) worden na enkele keren best bruin onder de sunmobil.
Let wel; je hebt niet direct resultaat zoals onder de ultra-super-turbo-bruiners in een zonnecentrum. Het duurt een keer of 5 voor je wat kleur ziet (bij mij dan).
En je moet echt voorzichtig opbouwen, maar dat moet je eigenlijk met alle zonnebanken wel Lachen
Opbergen is inderdaad handig!

vuurneon

Re: Ervaringen Sunmobile Philips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 13:43

Schoonouders hebben ook nog het wat oudere type: ideaal om op te bergen! Snel bruin worden doe je inderdaad alleen bij een zonnebank studio. Fijn ding is het hoor (de sunmobile dan Tong uitsteken) Lachen