verstandskiezen trekken onder narcose

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuheloJarig

verstandskiezen trekken onder narcose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 21:49

Blijkt dus dat mijn onderste verstandskiezen horizontaal groeien ipv verticaal, en een van de bovensta staat ook niet helemaal recht, dus ben ik van de eerste keer doorverwezen om allevier mijn verstandskiezen te laten verwijderen, in 1 X onder gehele narcose Ziek

Behalve het feit dat ik het enorm eng vind, is het wss ook bye bye voor mijn tongpiercing ...
en dat vind ik nog het ergste van al, ik heb er 60 euro voor betaald, 10 dagen met dubbeldikke tong rondgelopen, 2 dagen amper kunnen eten, en nu zal ik dat nog moeten afgeven (en dan binnen tijdje opnieuw moeten doorstaan) omdat die tanden eruit moeten Doei, doei

Iemand een optie hoe ik dat kan oplossen?

en anders uiteraard ervaringen met het trekken van wijsheidstanden onder volledige narcose?

danneke80

Re: verstandskiezen trekken onder narcose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 21:57

Met verstandskiezen trekken onder narcose heb ik geen ervaring, maar wel met dichtgegroeide piercings.
Ik had er zelf eentje in mn lip die er voor een operatie uit moest.
toen hij er weer inmocht ging dat inderdaad niet meer. Bij mij heeft de piercingzaak die hem gezet had hem er zo weer in met een stretchnaaldje. Dit is een naaldje wat heel dun begint en dikker wordt op het einde. Ze rekken het restant van het gaatje dus een beetje op. Dit voel je amper, en je hoeft er ook niet weer van te genezen. Ze hebben het trouwens nog gratis gedaan ook.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 21:58

ikheb geen ervaring met verstandskiezen trekken onder algehel narcose, wel met elke andere mondbehandeling onder narcose (o.a. gewone kiezen trekken)

kijk eens op www.angstvoordetandarts.nl

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 22:09

Ik heb me verstandkiezen ook onder narcose laten trekken ook bij mij groeiden ze verkeer.. ik ben doodsbang voor ziekenhuis etc. ik begin al te huilen met bloedprikken maarja ze moesten er toch uit daarom in 1x onder algehele narcose en het is me super bevallen echt waar.. ik heb wel alles van angst bij elklaar geschreeuw en gehuild maar meer uit angst dan uit pijn.. en als ik er nu op terug kijk was het goede keuze onder narcose wil je meer info over kan je me pm.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 22:19

Eerlijk gezegd zou ik er voor kiezen om onder volledige narcose te gaan. Net als Dagie ben ik panisch van spuiten.
Ik moet ook binnenkort, onder plaatselijke verdoving en ik ben er nu al zenuwachtig voor Bloos

Met piercings heb ik geen ervaring, maar misschien kan je informeren bij de shop waar je hem hebt laten zetten. Je zal vast niet de enige zijn die dit probleem heeft, aangezien er bij veel mensen de verstandskiezen worden getrokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 22:25

Ik heb het onder narcose laten doen en moet eerlijk zeggen dat ik zo weer zou durven! Zou liever daarvoor naar het ziekenhuis gaan dan naar de tandarts!

Je bent er in een keer vanaf. Groeit je tongpiercing dan zo snel dicht? Anders zou je hem na de operatie weer in kunnen doen.

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 09:36

Ik heb 1 onder plaatselijke verdoving laten trekken. Die was zwaar ontstoken en daardoor werkte de verdoving niet. Ik heb alles bijelkaar gegild, maar ik moest door.
Moet er eigenlijk nog een laten trekken, want die ontsteekt ook regelmatig, maar ik durf gewoon niet meer.
Het trekken onder narcose zou dus een oplossing kunnen zijn. Wordt dit vergoed?

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 10:56

Heb vrijdag rechts onder en boven laten trekken adv doorverwijzing tandarts. Had al 1mg valium genomen maar toen ik er eenmaal lag was ik toch heel er nerveus.
Voel me nu nog niet lekker, ben misselijk en amper eetlust Boos!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 11:00

Kan je geen plastic tongpiercing nemen tijdelijk je hebt toch van die speciale vervangers wel voor tijdens operaties enzo?

Ik moet binnenkort de laatste ook nog laten trekken bij de kaakchirurg want die groeit ook haaks.
Ach ja ik ben wel wat gewend Knipoog

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 11:25

Mijn onderste verstandkies groeide net zoals die van jou. Liggend dus in plaats van "omhoog". Heel vervelend. Ik wou echt dat ik er een narcose voor gekregen had. Het was een hel om die eruit te krijgen. Het is gedaan door de kaakchirurg op het ziekenhuis onder plaatselijke verdoving maar het deed alsnog ontzettend veel pijn. (ik viel zelfs 2x flauw!)
Mijn (boven)verstandkiezen waren door de tandarts verwijderd, en dit was echt een fluitje van een cent.
Dus wees maar blij dat vooral die onderste onder narcose eruit gaan.

Ik heb zelf geen tongpiercing maar een vriend van mij wel. Tenminste hij heeft m nu al zeker een half jaar ofzo niet meer in maar het gaatje is niet dichtgegroeid en hij kan nog steeds zijn piercing erin doen. Dus misschien groeit ie bij jou ook niet zo snel dicht?

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 13:39

Ook ik heb alle vier mijn verstandskiezen onder narcose laten trekken. En zou het zo weer doen. Het is daarna wel ff een paar dagen afzien omdat je niks kan eten en je ook wel pijn hebt. Maar opzich met goede pijnstillers is het wel uit te houden hoor. Ik heb vooral goed gekoeld met ijs de eerste paar dagen.

Succer ermee! En dat van die tongpiercing die heb ik niet dus dat zou ik je niet kunnen vertellen Lachen