weer die rotkies!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

weer die rotkies!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 19:21

Het heeft drie jaar geduurd om mijn tandarts ervan te overtuigen dat ik last van 1 van mijn kiezen had, goed na hoop gezeur en bijna ruzie naar de kaakchirurg geweest en daar bleek dat er een mega ontsteking zat. Goed alles weggehaald, kreeg ik een paar weken geleden weer last van die kies, maar ik dacht dat naar de tandarts gaan weinig zin zou hebben aangezien die toch altijd zegt dat er nix aan de hand is. Maar nu zit daar dus een mega bult in me mond en daaromheen is het opgezet dus toch maar ff laten kijken, ik bedoel nu kon ie toch niet meer ontkennen dat er wat zat.
Blijkt dus dat me hele kaakbot ontstoken is en dat die eerste ontsteking nooit helemaal weg geweest is. Kaakchirurg zei toen al dat ik er veel te lang mee gelopen had, maar ik kon er niks aan doen dat mijn tandarts me keer op keer wegstuurde met "er is niks aan de hand" Boos!
Maar nu moet ik volgende week donderdag dus weer terug en 9ik baal hier zo van Boos!
En nu snap ik dus waarom ik constant zo'n last had aan die kant, kan soms wel gillen van de pijn.
Fijn he zo'n tandarts.
Dit is de laatste keer geweest, nu ga ik een andere zoeken. Stomme vent Boos!

Zo sorry maar ik ben dr ff helemaal klaar mee. loop nu al meer dan 3 jaar rond met echt helse pijnen daar. Ik ben geen jankerd maar ik overdrijf nu echt niet
Ik hoop dat ze het donderdag nu eindelijk goed oplossen.

P.S. Ik had eerder nog een andere tandarts gezocht omdat ik best huiverig ben voor vreemde mensen en helemaal als die aan je moeten gaan zitten. Maar nu is het over en uit.
Zo dat moest er even uit. Haha! Knipoog