IndianLady schreef:hm als je mn gewicht wist. Ik vreet hele snoepzakken op, moet eigenlijk altijd chocolade zijn. Ik ben op dit ogenblik alleen thuis (ouders zijn op vakantie) ik heb een hele week al geen normale maaltijd op. Vreet de hele dag door waardoor ik 's avonds geen trek heb. Het meeste geld van mn salaris gaat aan eten op (en de paarden)
Gewicht zegt niets hoor... Juist mensen die aan binge eating disorder lijden hebben doorgaans een normaal gewicht. purgerende types gooien alles na een binge bui er weer uit of gebruiken laxeermiddelen.Non purgerende doen juist aan overcompensatie door bv veel te sporten. Klinkt meer als ongezond eetgedrag dan een stoornis (of stoornis op een ander vlak als bv een depressie of wat dan ook). Zoals ik dit zo lees is het geen binge eating disorder, maar eten omdat je je misschien alleen voelt.
Bovendien moet je 6 maand lang last hebben ervan... Het is niet zo simpel als af en toe een vreetbui hebben. Het gaat veel en veel dieper dan dat.
(ik kan het van een afstand niet beoordelen natuurlijk
zolang je niet alles uitkotst of aan de laxeermiddelen gaat óf overmatig gaat compenseren door als een idioot te gaan sporten bv ben je veilig )
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 03-10-07 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt