Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ik weet dat al een paar jaar. Ben zelfs al voor in behandeling geweest bij de Stichting Vrouwen met Eetproblemen. Heeft bij mij echter niks geholpen
. 
. Er zijn ook mensen die er wel afgekomen zijn hoor, maar bij mij werkte het dus niet
. Flew schreef:Ik heb vreetkicks, maar of het een stoornis is bij mij weet ik niet.
) IndianLady schreef:hm als je mn gewicht wist. Ik vreet hele snoepzakken op, moet eigenlijk altijd chocolade zijn. Ik ben op dit ogenblik alleen thuis (ouders zijn op vakantie) ik heb een hele week al geen normale maaltijd op. Vreet de hele dag door waardoor ik 's avonds geen trek heb. Het meeste geld van mn salaris gaat aan eten op (en de paarden)
zolang je niet alles uitkotst of aan de laxeermiddelen gaat óf overmatig gaat compenseren door als een idioot te gaan sporten bv ben je veilig )
Blijf ik nog een beetje op gewicht..

ik ben momenteel zelf bezig met een informatiesite voor BED. Meeste informatie dat ik heb kunnen vinden erover kwam van buitenlandse sites.
ik las verkeerd, BED is inderdaad anders dan boulimia nervosa. Het is een a-typische stoornis.