Heb nooit puistjes gehad ofzo, heeeel af en toe ééns eentje.
Heb de laatste tijd allemaal hele kleine bultjes in mijn gezicht en het worden er steeds meer. Op mijn kin lijken het net puistjes, is ook rood enzo. Maar nu ook boven op mijn voorhoofd en tussen me wenkbrauwen zeg maar en een stukje van mijn wang zitten nu naast elkaar allemaal hele kleine bultjes en die zijn niet rood alleen dik.
Schrok me dood! Me vriend zei al wel je heb bultjes, ik dacht na dat valt wel mee. Maar smeer nu net een kleimaskertje op me gezicht en zie nu dus heel goed al die bultjes het zijn er echt heel veel en klein allemaal naast elkaar en niet rood behalve die op me kin en het jeukt ook best wel eigenlijk! En me huid trekt ook heel erg
Heb ik weer hoor!!!Baal hierzoooo van! Heb psoiriasis, droge huid, heeel snel geiiriteerd, vaak eczeemplekkjes aan binnekant van me ellebogen. Pfff baal hier zo van!!!

Ga meteen afspraak maken voor de huisarts want het zijn super veel bultjes en na mijn idee worden het er steeds meer!, maar kent iemand dit of enig idee wat het zou kunnen zijn?