O mijn god wat is dit nou weer?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SONY

O mijn god wat is dit nou weer?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 21:38

Heb een hele gevoelige huid, droog, snel geirriteerd en uitslag van dingen, en heb ook psoiriasis maar dat beperkt zich echt tot me onderbenen en ellebogen.

Heb nooit puistjes gehad ofzo, heeeel af en toe ééns eentje.

Heb de laatste tijd allemaal hele kleine bultjes in mijn gezicht en het worden er steeds meer. Op mijn kin lijken het net puistjes, is ook rood enzo. Maar nu ook boven op mijn voorhoofd en tussen me wenkbrauwen zeg maar en een stukje van mijn wang zitten nu naast elkaar allemaal hele kleine bultjes en die zijn niet rood alleen dik.

Schrok me dood! Me vriend zei al wel je heb bultjes, ik dacht na dat valt wel mee. Maar smeer nu net een kleimaskertje op me gezicht en zie nu dus heel goed al die bultjes het zijn er echt heel veel en klein allemaal naast elkaar en niet rood behalve die op me kin en het jeukt ook best wel eigenlijk! En me huid trekt ook heel erg

Heb ik weer hoor!!!Baal hierzoooo van! Heb psoiriasis, droge huid, heeel snel geiiriteerd, vaak eczeemplekkjes aan binnekant van me ellebogen. Pfff baal hier zo van!!! Boos! van die psoiriasis ben ik wel aan gewend en dat zit op me benen dus dat kan je weg stoppen maar als ik nou OOK nog eens in me gezicht wat krijg... dat in me gezicht is overigens absoluut geen psoiraisis of eczeem...

Ga meteen afspraak maken voor de huisarts want het zijn super veel bultjes en na mijn idee worden het er steeds meer!, maar kent iemand dit of enig idee wat het zou kunnen zijn?
Laatst bijgewerkt door SONY op 02-10-07 21:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Redrumfox

Re: O mijn god wat is dit nou weer?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 21:40

Even een stipje, aangezien ik er zelf ook last van heb. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 21:42

O jee, wat vreemd!! Heb je misschien een nieuw merk make-up gebruikt waar je allergisch voor bent of zo? Vreemd...

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 21:43

Heb je dingen gegeten die je normaal niet eet?
Zitten er witte stipjes op de bultjes?

Henri3kjuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 21:43

Ik krijg nu op mn wangen rare beetje drogen vlekken die rood zijn? het zijn geen kleine pukkeltjes maar echt vlekken zeg maar echt heel raar, ziet er niet uit en heb geen idee hoe het komt.
Dus ook even een stipje Lachen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 21:44

Ja make up, daar heb ik ook een keer allemaal bultjes van gehad...
Was heel vreemd, mijn hele gezicht was gebobbeld, er was haast geen glad plekje meer over (alleen waar ik het niet had gebruikt.)

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 21:46

Nee precies dezelfde make up en reinigings producten als altijd, gebruik ook geen cremé's of foundations. En qua eten ook niet veel bijzonders eet van alles en nogwat dus zou niet weten van wat het specifiek zou moeten zijn. En dr zitten geen witte stipjes op nee, het zijn echt dicht bij elkaar allemaal kleine bultjes in dezelfde kleur als me huid maar het jeukt wel heb een paar kapot gelrapt en das rood.
Laatst bijgewerkt door SONY op 02-10-07 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 21:47

Het kan komen omdat je huid misschien gewoon heel droog is, maar ook een allergische reactie ergens op (nieuwe reiniger? zalf? medicijn? make-up?) (Edit: zie net dat je dat in je post hierboven al beantwoord had Clown )
Heb je een foto van hoe het eruit ziet, en zit het alleen op je gezicht?

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 21:48

jeetje wat vreemd, ik zou het niet weten

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 21:48

Mijn batterijen van me camera zijn weer ééns op maar zal morgen nieuwe halen en een foto maken, dan wel met mn blauwe smurfenmasker denk niet dat je het goed ziet zonder dat maar met masker op zie je echt heel goed...

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 22:07

kan trouwens ook een allergische reactie zijn op dingen die je juist al even gebruikt
daar kan je lichaam ook een gevoeligheid voor ontwikkelen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 22:17

Oké na ga voor zekerheid even langs huisarts, want je weet het nooit met m,n huid moet het sowieso heel goed in de gaten houden heb door te veel en op te jonge leeftijd (was echt noodzakelijk toen) lichttherapie voor psoiriasis gehad en heb daarom extra kans op huidkanker.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 22:25

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 22:26

Heb een keer allergische reactie gehad op dove chocolade en toen kreeg ik ook allemaal rare vlekken, geen bultjes. Misschien allergische reactie?

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 22:26

Een allergie?

Misschien een verkeerd maskertje gebruikt ofzo, dus dat je huid dan allergische reactie vertoont?

Beterschap!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 22:28

Vriendin van me had het, waren stressbultjes/vlekken wat je het wilt noemen. Ze had onbewust? last van stress.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 22:34

Hmmm ja heb niet ect last van stress ofzo althans ervaar niet erge stress na mij idee maar heb het wel ja heel druk met school, examenjaar.

Lepeltje 21, denk niet dat het dat is want dat ziet er heel rood en acne achtig uit en die bultjes op mijn huid zijn voornamelijk dezelfde kleur als mijn huid, die op me kin heb ik gekrapt omdat het jeukt en dat is nu wel rood zit nu ook een soort rood vlekje. Het zit trouwens gelukkig ook niet op m,n neus ofzo.

Hoop dat het wel weer weggaat kan dit er niet bij gebruiken naast alle andere rotzooi die ik al heb.