Wat kan dit zijn, hoofdpijn bij voorhoofd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wat kan dit zijn, hoofdpijn bij voorhoofd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:42

Hallo allemaal,

Ik heb sinds zondag en daarvoor heel af en toe last van mijn voorhoofd aan de linkerkant(van binnen wel zeg maar, snappen jullie het nog?). Ik heb er de hele tijd een zeurende hoofdpijn, echt op een plek. En als ik d'r aan kom doet het ook pijn en als ik buk ofzo is het nog erger, net of ik daar een klap krijg ofzo. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Als je meer moet weten vraag maar.

Groetjes en alvast bedankt,

Desiree

pluche_pluus

Re: Wat kan dit zijn, hoofdpijn bij voorhoofd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:44

drink je genoeg water? zitten je spieren vast in je nek?
ben je veel aan het malen/denken, heb je veel stress? of erg druk?

ik ken het bonkende gevoel heel erg goed... heb alleen zelf er ook nog niks op gevonden (behalve water drinken en vroeg slapen)

Yoshimi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:44

Ben je verkouden? Veel snotteren enzo? Dan zou het best bijholte-/voorhoofdsholte ontsteking kunnen zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:45

Yoshimi schreef:
Ben je verkouden? Veel snotteren enzo? Dan zou het best bijholte-/voorhoofdsholte ontsteking kunnen zijn..

Mijn idee! In dat geval neusspray halen! Dan lost het slijm op Lachen

Yoshimi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:47

Of veel stomen.. Is eigenlijk nog beter...

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:47

Ik heb dat ook weleens. Goed eten en drinken en rusten. Wordt je er ook wel eens een beetje misselijk van? Dan zou het ook een soort migraine kunnen zijn. Sterkte ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:48

pluche_pluus schreef:
drink je genoeg water? zitten je spieren vast in je nek?
ben je veel aan het malen/denken, heb je veel stress? of erg druk?

ik ken het bonkende gevoel heel erg goed... heb alleen zelf er ook nog niks op gevonden (behalve water drinken en vroeg slapen)

Ik drink wel genoeg water meestal en verder zitten er geen spieren vast. Heb ook geen stress of druk ofzo. bedankt voor je berichtje!

Yoshimi schreef:

Ja ik ben wel flink verkouden en veel aan het snotteren. heb daar nog nooit van gehoord bijholteonsteking. ga eens wat zoeken. en heb neusspray al thuis volgens mij, zal eens kijken. bedankt allebei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:48

Girlgamer schreef:
Ik heb dat ook weleens. Goed eten en drinken en rusten. Wordt je er ook wel eens een beetje misselijk van? Dan zou het ook een soort migraine kunnen zijn. Sterkte ermee!

nee word er niet misselijk van. dankjewel in ieder geval!
@yoshimi, dat kan ik ook doen ja

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:49

Tja zou me er niet echt druk ommaken, je bent wat grieperig dus dan is het niet zo gek dat je hoofdpijn krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:52

sronnie schreef:
Tja zou me er niet echt druk ommaken, je bent wat grieperig dus dan is het niet zo gek dat je hoofdpijn krijgt.

Ja maar dit is volgens mij niet het soort hoofdpijn wat ik normaal heb als ik grieperig ben. dit is echt op een plek en het zeurt, niet bonk bonk maar hele tijd. bedankt voor je berichtje.

sidneey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:55

Ik heb dit ook, heb het al ruim 2 jaar. Het komt met tijden, soms heb ik een week last en dan een paar dagen niet. Geen idee wat het is, ben daar ook wel benieuwd naar want soms word ik er gek van!. Het ligt niet aan mn ogen, die zijn goed. Maar wat het wel is Verward . Ga der binnenkort voro naar de dokter denk ik.. je weet maar nooit.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:04

Voorhoofdsholteontsteking!!!

Ik heb hetzelfde als jij, morgenochtend ga ik even langs de huisarts, waarschijnlijk krijg ik een antibiothica kuurtje.
Twee paracetamolletjes helpen trouwens wel iets hoor, net als lekker stomen.

Google maar eens, dan lees je hier meer over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:05

Dankjulliewel allemaal. Als het over een week of 2 nog niet over is ga ik denk ik ook naar de huisarts. Pak dadelijk in ieder geval een paracetamolletje en zal ook eens stomen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:11

Storm76 schreef:
Voorhoofdsholteontsteking!!!

Net wat ik dacht. Je hebt daar trouwens ook homeopatische tabletjes voor, die hielpen bij mij erg goed toen ik klachten in die richting had Ja

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:11

Niet mee wachten tot het overgaat, dan heb je het zo weer terug (spreek uit ervaring)

Ik heb zelf chronische voorhoofdsholte en bijholteontsteking. Precies de klachten die jij beschrijft, vooral dat het als je bukt nog veel erger wordt.

Gewoon morgen even naar de HA en een antibiotica slikken voor een weekje ofzo en dan ben je dr vanaf, anders blijft het maar sluimeren en als het weggaat, komt het wrs vanzelf weer terug, omdat die ontsteking toch in je hoofd blijft zitten.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:13

Desiree_1993 schreef:
Dankjulliewel allemaal. Als het over een week of 2 nog niet over is ga ik denk ik ook naar de huisarts. Pak dadelijk in ieder geval een paracetamolletje en zal ook eens stomen.

wow red jij het 2 weken?
ik hield het nog geen dag vol! Ik heb sinds vanmorgen heftige hoofdpijn en ik kan morgenochtend terecht, maar ik wil geen dag langer wachten hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:14

@ cruesli, oke, dan zal ik dadelijk wel ff aan ons mam vragen of ze morgen wil bellen.
@ Storm76, denk niet dat dat zou lukken, maar ben iemand die het liefst niet meteen naar de huisarts gaat enzo. maar bel nu morgen toch maar denk ik.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:15

voorhoofdholte ontsteking?